HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minni on täällä tyttärensä kotia hoitamassa viikonlopun. Ukkeli ja tuo ihana collie ynnä lonkkavikainen schäfer täällä kans. Kaks suskoiraa meni näyttelyyn.

Olipa muuten ihana tähtitaivas aamulla aikaisin täällä keskellä ei mitään :) Eipä kuulu mopojen pärinää.

Huomenta!

Melko katkonainen yö takana, niinkuin aina kun lapset yöllä viereen kömpii. Tuo 160 senttinen sänky on sillon ihan auttamattoman pieni, kun oikeestaan koko perhe on ns. leveästi nukkuvia..jonkun täytyy sillon "väistää" ja yleensä se olen sit mie, joka nukkuu miten mahtuu..ja sillon nukun tosi huonosti.

Ja kaiken huipuksi, lapset ku heräs tuossa puolisen tuntia sitten, niin pyysin miestä käymään antamaan tytöille aamupalan et mie oisin voinu vielä ees hetken torkkua...mutta ei, armas sikeäuninen mieheni ei varmaan ees kuullut mitä sanoin ja nousin sit ite kun hermot vaan menis tuota herätellessä sen vertaa että se jotain kuulemastaan tajuaisi.

Kuulostaapa hyvältä tää aamu..noh, keittelen tässä kahvit ja kattelen sit uudelleen.
Ja, mie en mene enää sänkyyn koska en kuitenkaan sais enää unta..

Joo, mukavaa lauantaita kaikille!

Huomenta!

Me pelataan tenavan kanssa maisa lottoa. Odotellaan että kello tulee niin paljon, että toi yks pikkukauppa aukeaa ja sit pyöräillään sinne. Lounas on jo onneks eilen tehty, joten tänään voi aamupäivän tehdä omiaan. Mies hoitaakin töistä tullessaan meille päivällisen, toivon kovasti pitsaa... :D

Ai, tänään on herkuttelupäivä, muksulla aina lauantaisin ja mulla joka toinen, tänään vaihdoin aamukahvin kaakaoon. Nam! :)

Huomenta :) Mä pistin het mun uuteen tuggaan vähän punasta väriä ja kohta sen saa pestä pois. Heräsin seiskalta, ku vieraita tulee ja eilen en ehtinyt siivota ollenkaan.. :D

Mietin vaan sellasta, että mitä täytettä vois lyödä naudan piffin väliin kun kastikkeena on miehen tekemään jumalaisen hyvää kanttarellikastiketta :p (teen rullia :D )

yön valvoin, kun närästi ja eilen illalla vasta muistin, et ei hemmetti- tänään pitää mennä yksiin häihin, eikä mulla oo mitään vaatteita katottuna. Heti aamusta siis tonkimaan vaatekomerosta mekkoja :D katotaan mahtuuko mikään päälle kun tuo masukin on jo hieman pyöristynyt...

Huomenta :) Mä pistin het mun uuteen tuggaan vähän punasta väriä ja kohta sen saa pestä pois. Heräsin seiskalta, ku vieraita tulee ja eilen en ehtinyt siivota ollenkaan.. :D

Mietin vaan sellasta, että mitä täytettä vois lyödä naudan piffin väliin kun kastikkeena on miehen tekemään jumalaisen hyvää kanttarellikastiketta :p (teen rullia :D )

vanha hyvä keksintö olis kuivattu luumu.

Huomenia:wave: Täällä herätty kasin maissa,ukko nukkuu vielä. Tänään ohjelmassa miehen kummipoika tulee kylään ja illalla mennään miehen isovanhempien lihapatojen ääreen:p Kohta ajattelin mennä lähikaupasta ostamaan tupakkaa.

Yhteistyössä