Palaako tupakka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Poltatko tupakkaa?

• Kyllä päivittäin

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä, mutta vain satunnaisesti

Ääniä: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    8
Joo siis mä katoin paljon mulla oli vuodessa palanut rahaa tupakkaan ni se oli jotain 2700euroa. Hitto tol rahal vois jo tytönkin viedä johkin reissuun siihen viel kaljat ja savut ni puhutaan kybädonasta vuodessa itseeni ja päihtymiseen hirvee summa ja mitä siitä on saannut ittelle sekavia aikoja vain ja ei muista kaikkea vuodet vieriny ja turhaahan se on se tupakointi vaik yks hyvä asia siitä syntyi kun tapasin lapsen äitin baarin röökikopissa et joo eiks se sanonta mee et kaikesta löytyy vähän hyvääkin? Mäkin koitan nyt vaan olla etten osta röökiä. Pitäiskö ainakun tekee mieli ostaa röökiä ni laittaa se summa vaan säästöposaaseen ja kattoo mitä on vuoden lopus. Tos lopussa nih mul alkoi mennä jo toppa päivässä eli se viiskyt röökii päivässä. Rahotin tota ketjupolttoa pokerivoitoilla sepä se mitä peleissä voitin nih mihkä nekin meni kaljaan ja röökiin ja ei siis jäänny tilille lojumaan vaan heti käyttöön. Ku miettii ni ois voinu vaik tytön kaa käydä shoppaan sille uusia vaatteita tai maksaa puolet tytön harrastusmaksuista. Kyl lapsenäiti on aika lailla viimevuosina hoitanut kaikki käytännön maksut ja mä oon elänyt vastuuttomasti kuin ellunkanat. Noh viime talvena kun sain isomman summan nih käytiin tytön kaa shoppaa. Sillonkun tyttö oli pieni käytiin monesti kirppareilla ja muissa vaatekaupoissa

Laita puolet siitä mitä säästät röökissä säästöön ja käytä puolet johonkin terveelliseen ja hyvään. Osta vaikka mansikoita. Tai käy uimahallissa. Tai mee bussilla nuuksioon. Tai vie tyttö torille ja anna sen valita jotain hyvää tuoretta päivän ruokaan.

Laita puolet siitä mitä säästät röökissä säästöön ja käytä puolet johonkin terveelliseen ja hyvään. Osta vaikka mansikoita. Tai käy uimahallissa. Tai mee bussilla nuuksioon. Tai vie tyttö torille ja anna sen valita jotain hyvää tuoretta päivän ruokaan.