HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!
tänään ohjelmassa muffinien leipomista heti aamusta esikoisen kanssa kun mun kaveri ja muksun kummitäti tulee pitkästä aikaa käymään=)
mahtavan mukava päivä tiedossa pitkästä aikaa=)

Huomenta!

Yritän tässä kahvin lomassa herätellä lapsia samalla..aika heikolla menestyksellä.
Eikun taas uuteen viikkoon, hyvää huomenta ja päivänjatkoja! :)

Vielä hetki omaa rauhallista aikaa..kahvia ja nettiselaamista.Aikasta pimeetä on - inhottaa lähteä kävelemään tonne..mutta pakko on,se on työpäivä.Ja vielähän se vaan pimenee..Voi kun satais edes hiukan lunta,jotta ois pikkasen valosampaa.

Meillä nukkuu vielä kaikki,muru ja muksut..kohta herättelemään...

Mukavaa maanantaita!

tästä parin päivän syyslomasta ei kyllä ollut vastaavaa hyötyä mun mielestä :) oltas annettu mennä jouluun ja aloiteltu sit pari päivää aikasemmin loma :) mut hyvää työviikkoa kumminkin kaikille!

Isot herätteli, Hjördis nukkuu vielä.. pöh. Väsyttäs, vauva heräsi vain viissataa kertaa viime yönä... haukotus.
Esikoisella olisi kerhoa ja taidekoulua ohjelmassa tänään, muuten ei mitään ihmeellistä. Ja peipen painokontrolli, neukkatäti käy kotona.

Homenta!
Kohta tulee muumit kakkoselta, ja se on pakko kattoa tytön kanssa :D ensin tietenkin aamupuuroa ja muuta puuhaamista. Olisin voinu nukkua aamulla hiukan pidempään, että jaksais illan töissä, mut jos sitä ottais tytön kanssa päikkärit :D

Huomenta..uus viikko ja uudet kujeet..maha kuralla jännityksestä ku huomenna allekirjoitetaan kauppakirjat uudesta kodista :)

Voi kuinka ihanaa! :) Onnea uudesta kodista..:flower:

Ja huomenta kaikille, mä täällä makaan vielä peiton alla, isäntä läks töihin ja junnu nukkuu, tosin herää varmaan ihan just..Päivän ohjelmana olis aina ah niin ihanaa neuvolalääkäriä.

Mutta oikein mukavaa maanantaita kaikille! :)

Yhteistyössä