HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nooh ei kai se nyt niin hieno ollut kuin minulla että veret lensi nenästä het aamun kunniaksi? Joutui pesemään tiskialtaan.

:hug: Mulla lens kans veret vähän yli viikko sitten keskellä mettää kun olin koiran kans ulkona. Onneks sattui olemaan paljon papereita mukana. Kädetkin oli ihan veressä. Tuli oikein silleen ihanasti ryöppyämällä. Sit sama toistu myöhemmin päivällä ostoskeskuksessa. Onneks olin lähellä vessoja. Sit samana päivänä alkoi viel menkat. En sit menny luovuttamaan verta. :vampire:

Huomenta.

Eilen alkoi aamu viideltä, tänään sai nukkua melkein seitsemään. |O

Kahvi kupissa, ja mietiskelen mitä tänään saisi pojan kanssa aikaiseksi. Ulos ainakin olisi mentävä, voisin jopa harkita oman pihan sijaan puistoa tms.

Kauppaankin pitäisi, ja ruokaa jaksaa tehdä suurempi satsi, ettei tarvitsisi ihan joka päivä kokkailla.

:hug: Mulla lens kans veret vähän yli viikko sitten keskellä mettää kun olin koiran kans ulkona. Onneks sattui olemaan paljon papereita mukana. Kädetkin oli ihan veressä. Tuli oikein silleen ihanasti ryöppyämällä. Sit sama toistu myöhemmin päivällä ostoskeskuksessa. Onneks olin lähellä vessoja. Sit samana päivänä alkoi viel menkat. En sit menny luovuttamaan verta. :vampire:

Ymmärrettävää :D Ai hitto, verinen päivä tosiaan :x

Huomenta :). Täälläkin loma ohi ja paluu arkeen edessä iltavuoron merkeissä (näin meidän kesken, inhoon iltavuoroja ja koitan ajatella positiivisesti, jotta ei oli niin mälsää). Kohta suihkuun ja aamupalaksi taas Slankan pirtelöä, tän viikon ajattelin skarpata, koska viikonloppuna menen hotelliin nauttimaan kaikkea paheellista...

Muita vuorotyöläisiä? Mitä vuoroa tykkäätte tehä?

Yhteistyössä