HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!
aamukahvit juotu. muksut leikkii, kohta riisipuuroa nassuun ja lastenohjelmet pyörimään.
itse tiskaamaan kun en illalla enää kehannnu ( meillä ei ole tiskikonetta niin hoidan tiskit käsin), sitten ruokaa valmiiksi ja lenkille=)

Huomenta,

Aamukahvilla tässä, muu perhe vielä koisii. Pikku hiljaa matalapaine päästä väistyy ja alkaa kirkastuun.. Jospas ja taidankin tänään urheilla. Siitä saa nii hyvän mielen.
Päivällä lääkärin pakeille, ei kylläkään pään takia ihan muista syistä mutta vähän jännittää, toivottavasti kaikki hyvin. Tahtoo mielenrauhan.
Ihanaa keskiviikkoo kaikille!

Huomenta!
Mulla on taas kurkku aivan hirveän kipeä. Nieleminen tuottaa tuskaa. Tunnustelin kaulaa ja ilmeisesti imusolmuke on ainakin kaulalla turvoksissa.
Vois nämä taudit jo hellittää, en ole tervettä päivää nähnyt elokuun jälkeen. :(

[QUOTE="vieras";24896207]Et kehannu? Omassa kodissasi... mikä sua ujostutti?[/QUOTE]

Kehtaaminen on täälläpäin ainakin sitä, ettei viitsisi tms... ei ujostelua :)

Ilettäminen on sama juttu, tarkoittaa täällä että hävettää tms, jossain muualla taas ihan muuta.

Mutta huomenta!!
Minuakin kehtuuttaa.. Nimittäin se, kun pitäs tänään revetä moneen paikkaan ja väsy! Onneks mun mamma kattoo vauvaa hetken tänään, pääsen ilman sitä ees kampaajalle.. Ristiäiset viikonloppuna ja paljon puuhaa joka päivälle.

Isot menee varamummilaan päiväksi että ehdin hoitaa asioita.

Huomenta !! =)

tosiaankin viikko alkaa kääntyä jo voiton puolelle,taapero kipeenä ja isi töissä. itellä hirvee väsymys matalan hemoglobiinin takia ja ei meinaa silmät pysyä auki sitten millään,saati et jaksais kotia pitää kunnossa :D

aamupalaa aattelin minäkin kohta syödä :)

Huomenta! Syyslomaa vietellään ja tietty lapset päätti herätä ennen puoli seiskaa. Kumma kun hoitoaamuina nukkuisivat vaikka kuinka pitkään :D

Jotain kivaa tekemistä pitäisi kehitellä päivälle...

Yhteistyössä