HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa, JO torstai !!! Kohta viikonloppu :D !

Eka kunnon pakkasaamu. - 3 mittarissa :)
Ainakin piristyy kivasti tuossa työmatkalla pyöräillessä :) .

Mukavaa päivää kaikille !!!!:wave:

Huomenta :) Mä en ole vielä mennyt nukkumaankaan ja reilun tunnin päästä herätyskello soittaa, joten ei paljon kannata enää nukkumaan mennäkään. Ja kyllähän tuo uskomattoman kaunis pampula taivaalla ansaitseekin sen, että ei turhaan nukuta :)

Jaa mitä tänään...pitäs varata Mehiläisestä 18 250 kilometrin ...eiku päivän... huolto. Tutkivat, olenko vielä kelvollinen yhteiskunnan jäsen vai kannattaisiko mulle jo antaa joku syanidikapseli, jotta en rasita millään kolesteroleilla tai verenpaineilla muutenkin hankalassa tilanteessa olevaa yhteiskuntaa.

Huomenta. Nyt meinaa väsyttää! Alkuviikon unisaldo yhteensä ehkä 15 tuntia ja tänään pitäisi pyyhkäistä Mikkeli-Helsinki-Mikkeli autolla ja siinä välissä istua 8 tuntia koulutuksessa. Tippaletkulla kahvia suoraan suoneen vois olla ihan hyvä ratkaisu..

Huomenta ja meillä täällä pohjoisessa yli viis astettä plussan puolella. Ei taija tulla aurinkoinen päivä mutta eipä se mitään, sisäilypäivä ois muutenki tullu ku esikoinen kipeenä. Mitähän sitä keksis?? Eilen tein pizzaa.. Jos alkais suunnitteleen isäinpäivän kakkusta, vaikka kyllä mulla idea jo onkin. Toiveikasta torstaita,kaikille! :D

Huomenta. Nyt meinaa väsyttää! Alkuviikon unisaldo yhteensä ehkä 15 tuntia ja tänään pitäisi pyyhkäistä Mikkeli-Helsinki-Mikkeli autolla ja siinä välissä istua 8 tuntia koulutuksessa. Tippaletkulla kahvia suoraan suoneen vois olla ihan hyvä ratkaisu..
Batteryä, Redbullia tai kofeiinitabletteja. Ja riittävän monta. Otan osaa. Mulla oli tossa pari viikkoa ihan älytöntä menoa edes takaisin. Inhoan työmatkoja. Paitsi Floridaan :D

Huomenta!

Meilä on taas palattu nollan tiedoille eilisen pakkaskelin jälkeen. Melkein harmittaa, mut näillä mennään. Kovasti odotan jo lunta ja kunnon talvea :)

Tänään teen kotona kouluhommia, mut ekana pitää hoitaa väki kouluun/hoitoon.

huomenta ja ihana pakkas aamu jo toine perätysten=)

esikoisella toinen nukuttu yö takana leikkauksen jälkeen, ei voi kun ihmetellä miten on toipunut nopeasti vaikka hoitajat varoitteli että voi nukkua huonosti. kitarisat poistettiin ei sen vakavampaa. on vain outoa kun sen sängystä ei kuulu enää yöllä minkäänlaista ääntä, kerkesin tottua pieneen ja isompaan kuorsaukseen=)

tänään kakkosen käyttö silmäpolilla karsastuksen takia, saas nähdä mitä sille päättävät tehdä=)
huomenna alkaa jo viikonloppu ja taas kakkujen tekoa.

Huomenta :) Tänään meillä vauvan kuvaus, jeeee saa puolvuotis kuvia :) Pyykit on haettu jo pyykkituvasta, ihana puhdas tuoksu tuli koko kämppään. Tänään ei hirveesti muuta ohjelmaa ole kun tuo kuvaus. Jos jatkaisin tuota kesken jäänyttä joulusiivousta :D

Huomenta..... Mä hiukan häpeen kun olen kuukauden aikana kattonu pojan hematologi aikaa ainakin viidesti ja ollu varma että se on 10.päivä eli tänään... Noo, se onkin 16.päivä ja onneks huomasin sen ennen ku lähdettiin sinne.. Olenkohan jonkunlaisen lomantarpeessa? :ashamed:

huonosti nukuttu yö takana, mut onneksi päivällä ehtii ottaa vielä päikkärit tytön kanssa :D Kohta syömään mannapuuroa... Seuraavaksi pitäs leipoa sämpylöitä ja lykätä jauheliha-perunasoselaatikko uuniin...

Yhteistyössä