HuOmenta ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihana vapaapäivän aamu !
Takassa tuli lämmittää. Plussa aamu taas ulkona !

Kohta hilpasenkin juoksemaan piristäävän aamulenkin :) .
Nyt muutkin , ylös , ulos ja lenkille ! ! :D:D

Huomenta
Minä olen taas ihan täysin muualla kuin kotona ;
Karjalanpaistilihat pitäs tänään hankkia, kunhan täältä periferiasta pääsee ihmisten ilmoille.

Huomenta!

Täällä pojan kanssa istuskellaan kynttilänvalossa.. "Muistakko äiti - meillä on menny jo yks nukkumapäivä! Vielä yks nukkumapäivä ja sitte on isänpäivä!" :heart:

Mä alan tässä selaileen blogeja ja etsimään jotain jännää kakkuohjetta huomiseksi. Sit ajattelin mäkin hilpasta juoksemassa. Mukavaa päivää kaikille =)

Huomenta!

Miun pitäs mennää värkkää mokkapaloja..ja vähän myöhemmin vissiin täyttää täytekakku (toivon tosin että mies hoitais sen)
Iltapäivästä sitten tulee synttärivieraat miun vauvan (4v. jo!!:O) juhliin..eikä se enää mikään vauva oo :'(

Mutta, nyt muistaessani laitankin myös kameran akun lataamaan..se on aina se mikä unohtuu :)
Mukavaa lauantaita kaikille!!

Huomenta vaan!

Yksin kotona, tyttö kaupungissa isällään ja mies on lähtenyt kymään kotonaan hoitamaan lemmikit.

Kohta jos keittäis kahvia, virkkuuun otin heti vaan työn alle... Juu, kai se tämä käsitöiden tekokin on jonkin sortin hulluutta....

ciao. odottelen ettà tyttò heràà ja tekee làksynsà: kolme sivua matikkaa, pari sivua italiaa. ja sitten menemme kaupungille ostoksille ja syòmààn. iltapàivàllà ulkoilua ja illalla menemme ystàville illalliselle :)

Huomenta!

Mä lojuin sängyssä kaaauan, venyttelin peiton alla ja nautiskelin lauantaiaamusta, ei herätä kello, lapsetkin oli hiljaisia. Lopulta kyllästyin makoilemiseen ja nousin ylös.
Kappas, kello on peräti puol seittemän...... :O:headwall::D

Miksi, oi miksi.......

Huomenta! Pientä päänsärkyä ja suunkuivumista ;) Tyttöjen kanssa parannettiin taas maailmaa eilen :) Hyvä fiilis, poikien kanssa kaupungille jos vaan jaksetaan. Tänne aukes uus kauppakeskus niin sitä ihmettelemään. Ja omalle isälle pientä lahjaa hakemaan. Ai niin ja näin krapulaluovuudessa taidan tehä yhen työhakemuksenkin :D

Huomenta!
Heräsin sitten kuudelta ja oisin kumminkin saanut nukkkua. Miksi aina näin?
Tänään tyttö sirkuskouluun ja sieltä lähetään suoraan kädentaitomessuille. Vois kattoa sieltä samalla jos löydettäis ukille ja vaarille isänpäivälahjaa :) Tiedossa siis mukava päivä, minä tosin silmät ristissä mutta jospa kahvi auttais :D

Jouduin raahautumaan toihin, pitkä työvuoro edessä. Huomenna vapaa, mutta sekin on jo täytetty kaikella typerällä minua kiinnostamattomalla ohjelmalla. Voi kun joskus sais hetken hengähtää..

Huomenta! Mulla on tänään synttärit, ja mies aikoi viedä kaupungille syömään, jee!
Illalla väännän sitten isänpäiväkakun pojan kanssa huomiseksi. Kiva viikonloppu tulossa:)

Huomenta. Kahvit juotu, vaatteet pitäisi pukea päälle mutta haaveilen kuumasta suihkusta.

Siivota pitäisi kotona, mutta sukulaiset soittelee siivoamaan, joten taitaa oma asunto jäädä kakkoseksi tässä juoksukisassa. Ensin muut, sitten me.

Yhteistyössä