HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta. Ihan uskomattoman kökkö aamu, muksu heräsi 4ltä (!?!) yskimään, valitti toista korvaa eikä enää suostunu nukkumaan... Kömyttiin sitten ylös sängystä 4.30, mittasin kuumeen jota tietenkin on 38 ja jotain... Annoin pamolf:n jonka seurauksena siivosin vessan lattian oksennuksesta... Mutta eipähän ole kuulemma enää korva kipeä :D Nyt on sitten katsottu kaikki mahdolliset piirretyt digiboxilta ja äitiä väsyttää kovasti... Ajattelin silti olla kiltti ja valvoa tuonne 9n ennenkuin käyn potkimassa äijän ylös sängystä ja ilmoitan vuoronvaihdosta.

Vali,vali,kiti,kiti, mutta kun väsyttää :D

Viime yönä klo 1 aikaan kotiuduttiin päivystyksestä ja pian matka jatkuu kohti toista sairaalaa. Täällä kun ei lähimmässä sairaalassa ole anestesiamahdollisuutta ja lapsikirurgiaa ollenkaan näin pienelle. Saa nähdä tapahtuuko jo tänään jotain vai siirtyykö arkeen...

Huomenta!

Täällä väsyttää myös, mut ihan oma syy: miehen kanssa hoksattiin puolen yön aikaan alkaa tuijottaa Bad teacher -leffaa :cool: Noo, kahvia vaan =)

Meillä on muuten tänään 2v-hääpäivä :heart:

Jaksamisia kipuileville :hug:

Huomenta. Olen ehkä pikkumainen mutta vittuuntuneena ootan ukon heräämistä pikkujoulujen jälkeen. Mun mielestä ei ole yrittämistä ja parisuhteeseen panostamisra stripparin hommaaminen korven keskelle mökille pikkujouluviihteeksi :snotty:

Huomenta! ja :hug: teille kaikille, eri syistä mutta menköön yhteisesti..
Paranemisia, onnea ja tsemppiä!

Ite olin miehen kans kaverini synttäreillä, onneks lapset jaksoi tänä aamuna nukkua ihan uskomattoman pitkään. No, esikoinen heräili kuuden maissa, oli kömpiny meijän keskeen nukkumaan mut nukahti uudelleen ja tuossa puol ysin aikaan soi miehen herätyskello kun sillä on harrastuksiin meno tuossa kympin jälkeen.

No huomenta!

Nukuttiin pojan kanssa ysiin. Nyt pitäisi vissiin ulos vääntäytyä, vai sataakohan siellä, näe mitään ku on niin pimmeetä. Lauri Tähkä täällä sentään raikaa niin että naapuritkin varmaan saa osansa pojan jameista :D.

Yhteistyössä