Lapset hoitoon, ite hammaslääkäriin ja sit vähän shoppaa ja töihin. Siinäpä tiivistetysti tämä päivä miun osalta.
Pitää vaan toivoa ettei oo naama puuduksissa koko päivää...
Upeus oli ulkona kun tupakilla käväsin..Oli satanut lunta,uutta lunta!Ei sitä paljon ole tullut,pari senttiä,mutta silti..Joku joskus mulle sanoi että etsi joka aamusta jotain positiivista..Mie oon löytänyt kolmen (3) tunnin yöunien jälkeen jo kaks (2)n perjantai ja tuo uusi lumi!!
Töihin pitäs raahautua,kottiinkin takas tulla..Ja kaupassakin käydä,huomaa että leipä on loppu ja leipärasvakin..Miksi mulle ei kukaan sano,jos joku elintarvike alkaa olla loppu??*pientä harmitusta*
Mä meinasin kans herätä viiden nurkilla, mut onneks sain kuin sainkin vielä unen Deadline kässärin palautukselle tänään ja homma vähän vaiheessa :saint:
Mut vien porukan kasiksi kouuun/hoitoon ja alan paiskimaan hommia!
Sit vkonloppu =)
Huomenta!
Vapaapäivää pukkaa, alunperin oli tarkotus lähteä tänää mummulaa Vesannolle ajelemaan, mut iski sitte vesirokko vanhemmalle pojalle tiistaina ja nuoremmalle nous kova kuume, mut ei ainakaan vielä näy näppyjä, joten lapsia hoivaillen menee tää perjantai! Ulkona olis kyllä niiiiin ihana talvinen ilma, mut ei auta....