HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Mikä se ovella kolkuttaa :D:D

Se on viikonloppu !!! Kohta töihin, sitten viikonlopun viettoon.
VAu. Nyt ei sada. Taitaa päästä kuivana pyörällä duuniin !!

Ihanaa perjantaita kaikille !!! :xmas:

pirteetä huomenta!!
mä en tajuu mikä vaivaa, mut oon nyt reilun viikon heränny ennen viittä ihan pirteenä :D käy tää tietty mulle.... työasiat pyörii mielessä vissiin, kivassa mielessä, jospa joululomalla nukuttais sit jo pidempään :)

Ihanaa huomenta!

Toivottavasti Mämä pääsee tänään liikenteeseen kuitenkin. ^^
tänk juu, toivotaan näin. Oikeastaan hupaisaa, että tais olla 2 päivää sitten, vai milloin se oli, kun olin lähdössä sitä lapiota ostamaan ja muita asioita hoitamaan, ja tässä vaan yhä olen. Onneksi nyt eilisen päivän nukuttua tuntuu kuitenkin siltä, että saattais uskaltaa auton rattiin tänään.

Huamenta..

Yö meni liian nopeesti,tai siltä se ainakin tuntu..minä kuukahdin jo ysin jälkeen soffalle ja siitä 23.30 omaan petiin,hyvä jotta pää osu tyynyyn kun jo uni otti voiton 100-0.. No onpahan ainakin nukuttu!
Perjantai,saunotuspäivä palvelutalolla..on ne herttaisia ne immeiset siellä - ja nyt olen saanut ihanan työparinkin...Näitä saunapäiviä odottaa oikein!Muuten ilmapiiri työssä on aika p:mainen..ahdisti välillä mennä töihin,kunnekka avasin suuni isommalle ja totesin että mielummin teen yksin kuin kenkun parin kanssa..

• Tykkää
Reactions: Wolt
Huomenta! Täällä äippälomalaisen jännitys alkaa tiivistymään ku la reilun kahen viikon päästä ja lääkäri oli viikko sitten sitä mieltä et ei tarvii sinne asti oottaa kun vauva on jo ns. lähtökuopassa valmiina.

Huomenia!!! :)

Mä niin pelkäsin,etten herää ajoissa ekaluokkalaista yökyläilevää veikkaani herättämään ja muonittamaan,kun yöllä kukuin ja pesin ikkunoita,silittelin verhoja ja niitä ripustelin..Mutta huoli oli turha.Mitäpä mä herätyskellolla,mullahan on lapset. :D

Nyt kahvia ja puuro hautuu hellalla...
Kohta lasten kanssa kaupungille hakemaan viimeiset tarpeet,kuten SIKA SIKA SIKA!! :)

Ja myöhemmin ajattelin leipoa anopille maustekakun ja omille vanhemmille ja sisaruksille kokoan ja koristelen piparkakkutalon...Kun saavat juuri kohta muuton valmiiksi uuteen kotiin.

Huomenta!

Totesin juuri tytölle tuossa että herätään oikeastaan ihan liian aikaisin aamuisin, kun kello soi 6.15. Mutta mä inhoa kiireisiä aamuja, tyttö onneksi helposti heräävää sorttia, ei juuri herättää tarvitse.

Huomenta..ensimmäiset kahveet pitäis pyöräyttää ja sit keksin leivontaan.
Nyt aamusella vaan yks resepti mutta sitten jahka kaupoille pääsee niin myöhemmin meinasin leipasta lisää :)

Yhteistyössä