HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Tuulee juu aika lujasti, sais lähteä ajeleen töihinpäin, kun ei yhtään tiedä millanen ajokeli on. Tänää on jännät paikat ensin yhden jälkeen ja sitte puol kolmelta alkaa AH!, niin odotettu työpaikkapalaveri, jossa ei varmasti puhe lopu kesken, kun kerrankin pääsee sanomaan asioista miten ne on :D
Huomenna onkin sitte vimppa työpäivä ja perjantai aamulla lähdetään ajeleen Vesannolle :)

Huomenia ! Äh pyh , lyhyet viikot..... Seuraava vapaapäivä on minulla vasta 27.1. Mutta mukavaa on
silti .... ja nuo Maraboun iloiset huomen toivotukset .... niitä aina ootan....

Itä-Suomessa tuuletonta ja hyvin lunta maassa.

[QUOTE="äityli";25363982]Huomenia ! Äh pyh , lyhyet viikot..... Seuraava vapaapäivä on minulla vasta 27.1. Mutta mukavaa on
silti .... ja nuo Maraboun iloiset huomen toivotukset .... niitä aina ootan....

Itä-Suomessa tuuletonta ja hyvin lunta maassa.[/QUOTE]

Kiva kuulla !! :)
Koita jaksaa työrupeama :)

Hu*o*O*O*O*O*O*O*O*O*menta!

Ja myöskin täällä on rytmit päin karvalakkia, mutta onnistuneet loman vietot sentään takana, että taas jaksaa uuteen vuoteen lähteä raahustaan..

Tämä lasinen pää taitaa lähteä kohti höyhensaaria -än yy tee- nyt, ja kesää kohtihan tässä tallustetaan määrätietoisesti, jo kaksi viikkoa on päivä hippusen pätkän pidentynyt... :D :D

Huomenta!

Ei tää kurkku siltikään oo vielä parantunu vaikka eilen tuntui jo ihan hyvältä..yön aikana tuntuu kipeytyvän aina enemmän mitä päivällä.
No, lääkkeet naamariin ja töihin..onneks aamuvuorot tuntuu menevän suht nopsaa ja sit olis kaks vapaata-la tosin sit töitä.

Lapset nukkua tuhisee vieläkin, mistä ne onkin oppineet noin sikeäunisiksi kun pari kertaa oon jo käyny herättelemässä eikä mitään tapahdu...

Hyvää keskiviikkoa kaikille!!

Huomenta!!

Eipä suunnitelmia tälle päivälle, toiveena olis, et menis paremmin kuin eilinen. Mut se nyt ei ole paljoa vaadittu |O
Vieläkin vähän väsyttäis koko päivä. Mutta reippain mielin...

Joku rontti on juonu kaiken meidän maidon, että kai se on kauppaan mentävä ennen kuin saa edes aamukahvia...

Huomenta kaikille!

Autoa toivotaan tänään takas kotiin kun eilen vietiin laturivian takia hoitoa saamaan :/
Muuten ihan peruspäivä tiedossa.

Täällä kans tsekataan JOKA aamu maraboun huomenta -ketju :)

Mä niin tykkään kans näistä Maraboun aamuketjuista :) :flower:

Lumiräntäpaskaa tulee vaakatasossa. Hörpin kahvia ja mietin, viittiikö tonne myrskyyn viedä taas hevosia nyt aamusta ollenkaan ulos, vai vienkö niille vaan ruuat sisään...
Tosin jos myrsky pahenee, niin parempi kai ne olisi nyt laittaa vähäksi aikaa, ja ottaa sitten ajoissa sisään. Äh, on se vaikeeta.

Kaupoillekin pitäis päästä, mutta jos kohta lähden, niin en tiedä onko pihatie tukossa jo takaisin tullessa...

Ei tämmöset myräkät ole kivoja, ei :(

Päivää!

On kyllä kurjan näköinen keli. Koirakin tuli vitivalkoisena sisään, kun oli sellaista jotain lumentapaista satanut turkkiin.

loppujen lopuksi olen kuitenkin pirun tyytyväinen tähän talveen. Mittaria kun katsoo, eipä ole paljoa alle 10-pakkasasteen mennyt, mikä on aivan loistavaa. Hyvä talvi, kun ei ole ollut tajuttomia pakkasia vielä ollenkaan. :)

• Tykkää
Reactions: meah
Päivää tosiaan =)

Meillä on menny niin mahdottomaksi tää lomailu, etten herää enää Maraboun aamuketjun aikaan... mut nyt bongasin tän vaikka kello on jo PALJON!

Herättiin jonkin aikaa sitten ja nyt tuijoetaan lasten kanssa ohjelmia. Kohta aamupalalle ja päivän touhuihin. Illalla tanssiharkat Thrillerin tahtiin, huippuamahtavaa :D

Yhteistyössä