HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Tulin puolisen tuntia sitten lenkiltä. Pihalla oli kova pyry, mut ihmeen valoista. Luntakin oli kertynyt kivoiksi palteiksi pihaan ja tielle. Nyt syön sit all bran muroja, joihin heitin sekaan rusinoita ja maapähkinöitä. Katon samal boksilta Juttaa ja superdieettiä. Sitte aattelin ottaa pienet torkut ennen ku palaan takas työhuoneelle.

Huomenta vaan!

Mä teen yön viimeiset hommat ja siiten painun kotiin ruhtinaallisille parin tunnin unille- pitää mennä vielä opiskelemaankin päivällä :D

Ihanan oloinen ilma tosiaan, lämpötila nollassa ja lunta tupruttelee :xmas:

Huomenta!

Menin sitte eilen kehumaan miehelle kuinka hyvin toi vauva on nukkunut muutaman viime yön. No ei olis kannattanut, vimme yönä kun ei sitten juuri nukuttu.

Huomenta!
Koko perheen vapaapäivä. Mies nukuu vielä, herätän sen ysiltä aamupalalle ja rojahdan nukumaan itse. Tuli eilen valvottua melkein kahteen, kun skypeteltiin toiselle puolen maapalloa.
Mutta onneksi tänään tiedossa vain pakollinen kauppareissu, muuten huilitaan.

Huomenta!
Seitsemän nurkilla heräsin ja omassa rauhassa koneella istuin ja aamupalaa söin. Hetki sitten heräsi esikoinen ja vauva nukkuu vielä.

Tän päivän ohjelmaan kuuluu ainakin mun jumppatunti iltasella :)

Koska sataa lunta ja tuulee, niin kauppaan varmaan tarvii lähteä ajoissa.
Parin tunnin päästähän ei välttämättä enää pääse, jos pääsee nytkään...

Mutta voisin kyllä laittaa miehen asialle ja keskittyä itse vaikka ompeluun. :D

Ihan ensin kuitenkin tämä joka-aamuinen perussetti: saavillinen kahvia ja sitten hevoset ulos.

Huomenta! :)

Täällä vedeltiin juuri lasten kanssa kattila kaurapuuroa ja itsetehtyä vadelmakiisseliä.
Nyt pikaisesti kuppi kahvia ja eskarilainen eskariin.
Tiedossa joka viikkoinen siivouspäivä.

Huomenna viimeinen arki ja sit koittaa vkl..
Ensi perjantaina miehellä uusi leikkaus TAAS.. :(

Yhteistyössä