HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Pitkät ja hyvät unet takana :)
Ihana herätä ajoissa lauantai aamuun !
Viikonloppu , jee.

Kavereita tänään meille kahvittelemaan päivällä. Vois jotain leipoa. :p

Mutta nyt maistuu aamun vahva kahvi ja takkatuli . :)

Hiljaisuuuus....

Mitkä on pitkät yöunet? Itse nukuin kello kymmenestä puoli neljään ja sen jälkeen olen ollut hereillä, kun en saa enää unta. Mulle 5 ja puoli tuntia unta on ihan liian vähän, kun vähintään 8 tuntia tarvitsisin, mutta tämä raskausaika on niin "ihanaa" aikaa...

Niin piti vielä sanomani, että olen siis kateellinen! Haluaisin olla kaltaisesi aamuvirkku, joka herää tosi pirteänä tosi aikaisin, sillä aamu on päivän parasta aikaa. :)

Nyt vaan rehellisesti sanottuna vituttaa, kun tietää, että päivä menee taas ihan väsneenä horroksessa, ku en ole nukkunut tarpeeksi. Parin tunnin päästä lapset kun jo herättävät jos ja kun unta vielä saan.

Niin piti vielä sanomani, että olen siis kateellinen! Haluaisin olla kaltaisesi aamuvirkku

Olen ollut aamuvirkku syntymästä asti . Onneksi oma tyttö on samanlainen. Tottakai nukkuu vapaalla pidempään kuin kouluaamuina, mutta herää aina pirteänä ja iloisena uuteen päivään.

Nuz aan sul, fent alok,
fod fin vul dovah nok,
fen kos nahlot mahfaeraak ahrk ruz!
Paaz Keizaal fen kos stin nol bein Alduin jot!

Dovahkiin, Dovahkiin
naal ok zin los vahriin
wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal!
Ahrk fin norok paal graan
fod nust hon zindro zaan
Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

:xmas:

Huomenta!

Meillä koko porukka pomppas hereille, ku miehen herätyskello pärähti soimaan tunteroinen sitten :cool: Mies lähti päiväksi kelkkailemaan ja sen kyllä kuuli - jännä kun noita kelkkavermeitä ei voi illalla katsoa valmiiksi ;)

No, eipähän tartte lapsia herätellä, ku puolentunnin päästä lähtevät mummulaan siksi aikaa, ku mä käyn jumpalla. Päivällä sit lähdetään lasten kanssa kylästelemään =)

Yhteistyössä