HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jeppe";25443544]Mitkä vitun osumat ? Teit itsestäsi täyspellen ja sepä se.[/QUOTE]

Tämä on niin klassikko: kun äly loppuu, otetaan tilalle henkilöön osumaton kuittailu.

[QUOTE="Jeppe";25443547]Jos aloittaa vittuilun pitää myös kestää vittuilua. Minä en ole vielä edes aloittanut. Ruvetaanko vittuilemaan ?[/QUOTE]

Jos sinusta siltä tuntuu, niin antaa palaa vaan.

Voi että , tämmöiseksi KETTUILUKSIKO tämän aamun niin ihanan MARABOUN aloitus meni ?

Minä joka aamu niin odotan niitä pirtsakoita huomenia .... ehdin ne vilkaista ennen töihin lähtöä ja tulee
mukava pirteä / positiivinen fiilis heti aamusta päivään.

Marabou - Hyvää ja mukavaa sunnuntaita !( myös muut - mut ei kettuilijoille )

• Tykkää
Reactions: marabou
[QUOTE="Jeppe";25443555]Kyllähän sen huomaa miten katkeruus paistaa ja munan puute. Se jos sinä et ole saanut munaa 10 vuoteen ei johdu siitä, että olet ruma kuin perseenreikä vaan se johtuu sinun valoittavasta luonteesta mikä valaisee huoneen kuin huoneen.[/QUOTE]

Kuulostaa jotenkin että puhut itsestäs, enpä sitten tiedä huono olo sinulla ainakin on.

[QUOTE="minä";25443559]Kuulostaa jotenkin että puhut itsestäs, enpä sitten tiedä huono olo sinulla ainakin on.[/QUOTE]

Lyö ittees nyrkillä päähän. Kokeile tuntuuko hyvältä. Minulla ei ole tälläisille raukoille paskoille yhtään mitään sanottavaa. Älä lainaa enää yhtään minun kommenttia kiitos.

[QUOTE="Jeppe";25443560]Lyö ittees nyrkillä päähän. Kokeile tuntuuko hyvältä. Minulla ei ole tälläisille raukoille paskoille yhtään mitään sanottavaa. Älä lainaa enää yhtään minun kommenttia kiitos.[/QUOTE]

Pitää nyt vielä tästä lainata että en minä tee kuten sinä teet. tao itseäs ihan miten haluat mutta pidä ne fisiosi ihan omana tietonas, ei ne kiinnosta täällä ketään.

[QUOTE="minä";25443567]Pitää nyt vielä tästä lainata että en minä tee kuten sinä teet. tao itseäs ihan miten haluat mutta pidä ne fisiosi ihan omana tietonas, ei ne kiinnosta täällä ketään.[/QUOTE]

Älä sössötä tai änkytä. Mitä sä nyt sanoit, plää plää. Usutanko muijan sun kimppuun se on vielä vittumaisempi kun minä.

[QUOTE="Jeppe";25443568]Älä sössötä tai änkytä. Mitä sä nyt sanoit, plää plää. Usutanko muijan sun kimppuun se on vielä vittumaisempi kun minä.[/QUOTE]

Hae apua tai koita jotain opiskelu juttua tuohon luetun ymmärtämiseen.

[QUOTE="minä";25443570]Hae apua tai koita jotain opiskelu juttua tuohon luetun ymmärtämiseen.[/QUOTE]

Jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa kenestäkään, niin älä sano mitään. Eikö äitisi opettanut sinulle mitään. Kai sulla joku kotikasvatus on ? Vai oletko elänyt pellossa, villinä luonnossa ?

Voi poi'iaat ! Teidän molempien pitäisi mennä nukkumaan , ja jos herättyännekin olette noin pahalla päällä ..... HAKEUTUKAA HOITOON !

PILASITTE HYVÄN KETJUN !

Anteeksipyyntöä kehiin !

[QUOTE="lukija";25443576]Voi poi'iaat ! Teidän molempien pitäisi mennä nukkumaan , ja jos herättyännekin olette noin pahalla päällä ..... HAKEUTUKAA HOITOON !

PILASITTE HYVÄN KETJUN !

Anteeksipyyntöä kehiin ![/QUOTE]

Puolustin marabouta, hyvä avaus.

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta! :hug:

Älä välitä noista kettuilijoista.. Me heräiltiin tossa puolen tuntia sitten nuoremman kanssa, vanhempi poika nous äsken ylös ja mies vielä nukkuu. Kunhan hänkin tuolta keräilee itsensä niin lähdetään isopappan synttäreille :)

Marabou , on yksi palstan positiivisimmista ihmisistä.

Vaikka lunta / räntää tulisi vaakatasossa , pystyy Marabou kääntämään sen positiiviseksi ja iloisesti jaksaa toivottaa aamu toisensa jälkeen huOmenta !

No mutta mutta, rauhaa sunnuntai aamuun.. Täällä kahvin voimalla heräillään. Eilen oli esikoisen 5v synttärijuhlat ja kuuntelen kun uudet nuket keskustelee.. Helma ja Heinikki nimeltään. Ja talven kylmin aamu toistaiseksi, -18astetta.. Prrr ja eiku puuron keittoon. Mauvahtavaa sunnuntaita itse kullekkin. :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Jeppe";25443574]Jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa kenestäkään, niin älä sano mitään. Eikö äitisi opettanut sinulle mitään. Kai sulla joku kotikasvatus on ? Vai oletko elänyt pellossa, villinä luonnossa ?[/QUOTE]

Niin, minähän vain koetin sanoa että jos sinä itse saisit jotain apua tuohon pahaan oloosi.

Huomenta Marabou & muut aamukukkujat!

Mulla olis tänään väsyttänu ja kuopus ehtiki kuiskata "Herrrätään!" mun korvaan varmaan sata kertaa, ennen ku vihdoin kampesin itteni ylös :saint: No, nyt täällä ollaan kaffekupposen kanssa ja alan piristyä =)

Tänään lähdetään juhlimaan mun 90-vuotiasta mummoa :heart:

[QUOTE="Jeppe";25443592]Meni jo, ei jaksa enää.[/QUOTE]

Eipä niin kun näyttäs loppuvan argumentit sinulla, hameväki on muutenkin aika kärkäs lopettamaan kommentoinnin kun tieto ei enää riitä ja aivot ei suolla tekstiä.

Yhteistyössä