Huomenta! -20 pakkasta näytti olevan taas. Kahvia hörpin ja kohta töihin päin... Töiden jälkeen hakemaan pojille passit ja sitte kauppaan ostamaan viikonlopun rippijuhlien tarvikkeet... Kummitädin poika pääsee ripille ja oon luvannu sitte tehdä kakut ja ruokaa sinne
Koko unta en toki muista, mutta unta ruokki illan aktiviteetit: Two and half men, Simpsonit ja Luolien suojatit (kertomus Aylan elämästä).
Minä tai, joku jossa minä olin, pukeutui turkiksiin, seurusteli Jondalarin kanssa, eli kuin puolikkaitten miesten Charlie strippaavien tyttöjen ympäröimänä luolassa, olin voittanut lotossa 250milj.$ ja Homer joi ne rahat
En oikeen tiedä mikä tos oli kamalinta ja oliko tuo yhtä unta vai useamman sekoitusta, joskus ois parempi kun ei muistaisi mitään
Ainiin ja oma mieheni ajoi armeijan pasilla maitokauppaan, sen verran hyödynsi lottovoittoa...
Huomenta,
pakkasta -25,mieli maassa,ei huvita mikään..Viime yön vietin hautajaisissa,kauhee tunnelma jäi ja vieläkin vatsaa kiertää silleen,kun miten pelkotilanteessa..
Mie tahon nukkua!!Tai ainakin jäädä peitonalle,käpertyä pieneksi ja odottaa pahan maailman menevän ohi..
Sehän on selvä, että niinä aamuina, kun saatais kaikki nukkua vähän pitempään, mä olen hereillä ennen kukonlaulua :kieh: Näin käy aina. No, jospa sais syötyä aamupalan ihan rauhassa.
Huomenta!
Olin talossa viimeinen, joka nousi. No okei, koira vanui yhtä pitkään pedillään. |O
Meillä on täällä 2 enemmän ja vähemmän sairasta lasta. Toinen kuulostaa ihan hylkeeltä ja toinen on muuten vaan jotenkin kipeän oloinen. Kivakiva!
Pakkasta on yli sallitun rajan (meidän digimittari näyttää asteet vain -20 asti ja nyt se näyttää tällaista lukemaa: LL,L)...
Lauhtuispa taas pian, tuonne ei todellakaan huvittais lähteä, mutta pakko on viedä nuorempi hammashoitolaan tarkastukseen. : /
Ihmeen hyvä aamu ollut vaikka yö meni oksutautia potevan lapsen lohduttelun merkeissä ja pienemmän "vahtimisessa"..
Saas nähdä oliko yhden yön valvominen vain..vai jatkuuko..
Viikonlopulle oli suunnitelmia paljon,kun tällä äidillä olisi ollut lapsivapaa vkl,mutta ne suunnitelmat on nyt peruttu.