HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on sitten taas perjantai Huomenet !!!
Kyllä meni työviikko taas hurjaa vauhtia :)
Hyvä niin.

Kohta onkin jo pääsisäisen pitkä viikonloppu ovella . :)

Nyt aamupalaa , sitten duuniin.

Huomenta vaan. Neljäs yö meikäläisellä nukkumatta. Nojatuolissa olen torkkunut, mutta herään 10-15 minuutin välein. En muista, milloin olisin ollut näin kipeä. Varmaan joskus viime vuosituhannella. Pitää vaan koittaa pysyä sellaisessa asennossa, että pystyy hengittämään. Kuopus iltapäivällä multa jo kysyi, pitäisikö hänen soittaa ambulanssi, kun en meinannut saada enää henkeä. Tässä kuitenkin vielä ollaan...mikäs pahan tappaisi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25935024:
Huomenta vaan. Neljäs yö meikäläisellä nukkumatta. Nojatuolissa olen torkkunut, mutta herään 10-15 minuutin välein. En muista, milloin olisin ollut näin kipeä. Varmaan joskus viime vuosituhannella. Pitää vaan koittaa pysyä sellaisessa asennossa, että pystyy hengittämään. Kuopus iltapäivällä multa jo kysyi, pitäisikö hänen soittaa ambulanssi, kun en meinannut saada enää henkeä. Tässä kuitenkin vielä ollaan...mikäs pahan tappaisi :)
Eli kunnon lentsu ? :(

Huomenta! :D
Kyllä tää kevät tekee ihmeitä- heräsin jo 04.00, eikä väsyttäny yhtään!

Tänään on luvassa taas nätti ja lämmin keli, eli tietää paljon ulkoilua koiran ja typykän kanssa.

Huomenta :)
aamukahvia ja kouluun :laugh:
Ja tyytyväinen eiliseen. Tuli shopattua itelle 2hametta :) yey.
Kerrankin löyty hyvää napakkaa laatua olematta liian mauton,täys pitkiä ja vähän ku bisnes lookia ja hyvän hintasena vielä.
Pitihän sitä musta ja punanen ostaa :) :heart:

Huomenet!

Mä lupasin lapselle, että me aletaan käymään perjantaisin uimahallissa. Mun edellinen kerta oli joskus 25 vuotta sitten, mutta onnekseni olen lukenut palstaa, että osaan lähteä sinne oikeanmallisella karvoituksella etc. Läskeille ei nyt tässä vaiheessa voi mitään, valitettavasti. x}

• Tykkää
Reactions: Wolt
Hyvää huomenta, kevät on selvästi tullut aamuihin ja fiiliksiin vaikka ulos katsomalla ei muuten uskois mutta ihanan valoisaa pitempään. :) Tänään siskon pojat hoitoon ja koko porukalla leivotaan pikkuleipii. Makeaa viikonvaihdetta kaikille! :whistle:

Huomenta!

Se olis salitreeniä tunnin päästä. Ihan kamalasti odotan jo salille pääsyä. Oli viikon tulosten punnitus taas, kahdessa viikossa -3,6kg. Kyllä nää pitkässä painonpudotuksessa nämä tehokuurit vaan tuo sitä motivaatiota ja lisää treeni intoa =)

Toivottavasti teillä muillakin on hyvää fiilistä viikonlopuksi!

Keittikselle pikaista paranemista!

Huomenta!

Lapset hoitoon ja siivoomaan, se ainakin olis suunnitelmana :)
Mies nukkuu sit yövuoron päälle, että imurointia en "pääse" harrastaa kylläkään..mut tääl riittää siivoilua kyl muutenkin :ashamed:

Keittikselle paranemisia, kuulostaa aika pahalta..

Huomenta!

Lapset hoitoon ja siivoomaan, se ainakin olis suunnitelmana :)
Mies nukkuu sit yövuoron päälle, että imurointia en "pääse" harrastaa kylläkään..mut tääl riittää siivoilua kyl muutenkin :ashamed:

Keittikselle paranemisia, kuulostaa aika pahalta..

Mä en juurikaan tykkää imuroinnista, mutta jostain syystä moppaaminen on musta hauskaa, joten usein nakkaan matot pihalle, moppaan pölymopilla ja pyöräytän vielä nihkeällä mikrokuituliinalla perään. Mattojen ravistus ja paikoilleen laitto.
Tähän menee ainakin tuplasti enemmän aikaa kuin imurointiin, mutta eipä tarvii sitä metelöivää raahata perässä =)
Juu, ei mitään tolkkua :laugh:

Mutta nyt olis meillä se taas edessä; siivous. Viikko sitä ollaankin taas väistelty

Yhteistyössä