HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tykkää, ja nukkumaan pääsen en tiedä milloin. Läppäri hajoomassa ja yritän saada pelastettua valokuvat yms. tärkeät. Hankalaks homman tekee se kun vika on itse kiintolevyssä, hajoaa suoraan sanottuna käsiin :snotty:

Huomenta.
Mulla pääsiäisloma, lapsetkin poissa. Ja oisin halunnut nukkua tänään pitkään, mutta kun tuolla saamararin kissalla on joku omituinen pakkomielle herättää mut aina kun lapset on poissa. Mä en kykene käsittämään. Se puskee, nuolee, tunkee peiton alle näykkimään, tekee kaikkensa että mä nousen. Ja kun herään, se alkaa itse tyytyväisenä nukkumaan. Argh.

Kahvia..

Huomenta!

Pirtsakkana täällä - ja iloisella mielellä, kun ulkona näyttäis tulevan (taas) muikea ilma
Eilen pistäydyttiin länsinaapurissa shoppaamassa ja tänään ohjelmassa kynsihuoltoa ja veljen kanoihin tutustumista ;)

Huomenta!

En tiiä mite päin oon oikein yön nukkunut, niska on oik. puolelta ihan jumissa. Kurkku tuntuu vähän karhealta, liekkö kunnon flunssakin iskemässä..esikoisella on pari päivää pitänyt lämpöäkin, ja lapset yskii kumpikin.

Mut ihana että kevät tulee, odotan innolla kaikkea muuta paitsi amppareita ja hyttysiä. :)

Huomenta.
Mulla pääsiäisloma, lapsetkin poissa. Ja oisin halunnut nukkua tänään pitkään, mutta kun tuolla saamararin kissalla on joku omituinen pakkomielle herättää mut aina kun lapset on poissa. Mä en kykene käsittämään. Se puskee, nuolee, tunkee peiton alle näykkimään, tekee kaikkensa että mä nousen. Ja kun herään, se alkaa itse tyytyväisenä nukkumaan. Argh.

Kahvia..

:D

Yhteistyössä