Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lähteekö marabou, jos uuden enkan kävis kiskaisemassaEn ole kyllä reenannu siihen malliin, että tulisi mutta so what sanoi Lipponenkin
Helsinki City Marathon - Gatorade Helsinki City Marathon juostaan 18.8.2012!
Huomenta!
Mä heräsin hyvällä tuulella, mut nyt kyllä kiukuttaa. Säätiedotuksissa on nimittäin luvattu aurinkoista säätä tälle päivälle, mut tuollahan tulee ihan kunnolla lunta :headwall:
Ilmatieteen laitos kyllä ny näyttää, että tuo sade ei pitkään kestäis -> eli kyllä mä taidan pyörän selkään hypätä.
TOIVOTTAVASTI sääennuste pitää nyt paikkansa ja mä pyöräilen iltapäivällä kotiin arskat päässä![]()
Luin ensin että helsinki city run![]()
Sieltä muuten meikäläisen bongaa katsomosta jos joku uskaltaa tulla..
Ensi vuonna jos luoja suo niin toi perheen parrakas osallistuu tonne maratonille, tänä vuonna vaan city runiin.
Ainaskin tosi hyvä fiilis oli viime vuonna siellä city runissa yleisön joukossa, mitä nyt ikävä kyllä se yks juoksija menehty.
mä ihmettelen samaa: meillä toi 3-v meni nukkumaan 21.30, mutta heräs jo ennen kuutta... vauva kyllä antaa nukkua, mut toi isompi eiHuomenta vaan
Ihan äsken mukula heräs. Mies siirty olkkarin sohvalta makkariin koisimaan.
Olisin itsekin ihan mielelläni nukkunut vielä. Miten voi olla, kun toi 2 v nukahti kymmeneltä, että se jaksaa herätä jo vähän yli 6? EPÄREILUA
!