HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa torstaita ! :)

Sataa, sataa ropisee. Aika kova sade täällä etelässä. Kyllä vauhdittaa lehtien kasvua puihin ym . Kohta luonto vihertää. :D

Kivasti alkaa olla työviikko taas lopuillaan. jeeee.
Nyt aamupuuro :p ja töihin.

Huomenta! Mä olen herännyt taas jo neljältä. Harkitsen vakavasti vuorokausirytmin aikaistamista, niin voisi jo nousta ylös eikä tarvitsis odotella vielä unta :)

Mustakin on ihana kun sataa! Saas nähdä miten aamulenkkisuunnitelmien vaan käy...

Täällä aurinko alkaa jo nousta kovaa vauhtia, ja pian lämpökin nousee reippaasti.

Tänään olisi tarkoitus lähteä hieman rannalle esikoisen kanssa leikkimään hiekalla. Veteen ei taideta vielä päästää, kun on niin pieni. Tai ehkäpä voisi hieman kahlata ihan rantaviivan tuntumassa. :D

Huomenta vaan..

2.58 olin aivan saletti,että joku koputtaa mein ikkunaan-arvata sopii nukuttiko sen jälkeen??Ja se koputus kuului olkkarin,pojan huoneen ja meijän makkarin ikkunasta.Aivan identtiset koputkset,kolme kertaa kuhunkin ikkunaan.Ja me asutaan kakkoskerroksessa,joten...

Muuten aamu on ollut ok,sain tyhjättyä tilinikin jälleen..Tytylle lääkkeet haettava ja jotain ruokaakin..
Kelissä ei kauhiasti moittimista: sumuinen,asteen parin verran lämmintä..ja tittyyt koilottaa aamulorujaan..

Kai tästä vois hyväkin päivä tulla.

Huomenta!!

Auinko paistaa, eilinen sali tuntuu persiissä melkoisesti ja pääsen kohta takaisin nukkumaan, kunhan mies herää. :)

Tänään onkin tiedossa ulkoilua, ulkoilua ja ulkoilua. Ai, ja parvekkeen siivousta.

Huomenta!

Lapset hoitoon ja leipomaan..huomenna on esikoisen synttärit ja kai jotain sukulaisia tulee ja la sitten tytön päiväkotikaverit.
Jokohan uskaltais sanoa että olo on vähän korjaantunut huimauksen suhteen, toivon niin paljon että antibiootit auttais ja häviäis koko huimaus. Elämä on niin paljon hankalampaa kun koko ajan heittää jonnekin suuntaan :(

Mut mukavaa päivää kaikille!

Menin nukkumaan klo 2.30 ja mies herätti ennen kuutta kun lähti töihin.Ulkona sataa ja pitää herätellä nuoriso kouluun ja sit takas nukkumaan muutamaksi tunniksi.

Huomenta! Turvotus tekee musta lähinnä maaoravan näköisen, enkä tiedä kuvaako "kaunishäntäinenkään" mua niin hyvin, tai edes mikään "kaunis". No, onneks turvotuksen pitäis lakata päivien kuluessa.. Tää on kyllä hyvä bikinikuntoon-kuuri ku en voi syödä oikein mitään. :D

Aurinko paistaa, pyykkikone laulaa (ja parasta tässä on se, että mun ei tarvi tehdä mitään!) ja asunto on kohta taas vähän viihtyisämpi.

Huomenta!
Täälläkin ropisee. Mahtavat kurakelit olleet nyt muutaman päivän ajan. Pienempi koira pyörii ihan miten sattuu ulkona ja siispä olen pessyt sen useita kertoja viime aikoina. Toivon, että nyt lähtis loputkin lumet.

Huomenta.
Mulla olis autokoulua tänään 10-17. Kamalan pitkä aika ihmiselle joka on viimeks istunu koulunpenkillä 2010. Mut sit jos tästä päivästä selviän enkä nolaa itseäni totaalisesti rata-ajossa niin eipä tartte moneen, moneen vuoteen miettiä ajokorttiasioita.

-
Huomenta!
Tienpäälle tästä pitäisi lähteä, vähän jotain murua rinnan alle ja ei muuta kun menoksi.
300 km tänään edessä.
Illalla sitten grillikauden aloitus, emännällä vapaapäivä, niin sillä aikaa putsata grilli. ;)

Yhteistyössä