Huomenta! Aurinko paistaa jo, hieno aamu täällä Helsingin puolellakin. Meillä edessä viimeiset pakkaustohinat ennen huomista muuttoa. Mukavaa työpäivää!
Huomenta. Mä kuulin eilen, että mun elämäni suuri rakkaus on valehdellut mulle ihan kaikesta yli kaks vuotta. Se on ollut parisuhteessa, vaikka on mulle väittänyt olevansa sinkku, ja on vaan selitellyt, että on vähän hankala elämäntilanne, niin tarttee nyt aikaa ja tilaa itselleen ja olen sitten ollut ihana kun olen sitä tilaa ja aikaa antanut.
Vähän on kusetettu olo, mutta entäs se toinen, jota on petetty pari vuotta? Se ei usko sanaakaan, yritin sille vähän jutella. Mähän en olisi odottanut päivääkään jos olisin tiennyt asioiden oikean laidan, mutta joo. Elämässä eteenpäin
Aurinkoista huomenta!¨
peipot vetää ulkona aariaa pyrstöpitkällä.... huonosti nukutun yön jälkeen tekis mieli käydä sanomassa niille pari valittua sanaa liiasta iloisuudesta....
mutta, tänään on lyhyt työpäivä, sitten haen muksut hoidosta, käydään pitsalla, pakataan kamat ja lähdetään viikonlopuksi sukulaisiin pohjoiseen....
Miten voi väsyttää näin paljon, oonks mie nukkunu liikaa vai mikä..jo kympin jälkeen illalla päätin mennä nukkuu, ja kuuden jälkeen nousin..
No, anyways, hyvää huomenta itse kullekin
Helv.. aurinko, emmä pysty nukkuu kun on niin valosaa. :kieh: meillä on kyllä pimennysverho makkarissa mutta eihän se auta kun joutuu kuitenkin pitää ovea auki ja keittiöstä tulee auringonvalo suoraan mun naamaan.
Huomenta!
En saanut nukuttua kovinkaan paljoa, kun mietin vaan, miten TYÖKKÄRI voi mokata tällä tavalla. Olen laittanut työttömyyskassaan hakemuksen menemään jo viime kuun lopusta ja ensin piti perätä työvoimapoliittista lausuntoa, joka työkkäriltä oli jäänyt lähettämättä. Nyt tänään käyn vielä selvittämässä uudelleen, oliko lausunto tehty vuonna 2006 vai oliko tehty uusi lausunto.
Jos menee uuden lausunnon teettämiseksi, minun työttömyyskassahakemus hylätään, koska se ei missään tapauksessa ehdi tulla sieltä työvoimalautakunnasta, vai mikä se taho nyt olikaan, mikä noita lausuntoja rustailee.
Huomenta Piiiiitkästä aikaa ehdin istumaan tähän aikaan koneella ja heti tulin tänne kirjottamaan Viikko mennyt taas ihan silmänräpäyksessä. Lämmin päivä tulossa ja aurinko paistaa, poika varmaan kohta sängystä huutelee. Sit aamupalat naamariin ja lähetään heti aamusta ulos ja sisällä meitä nähdään tänään varmaan vaan syömässä. Maha senkun jatkaa kasvamistaan ja pikkunen reippaana heti aamusta siellä muistutteli itsestään <3