HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Miulla tänään viel iltavuoro, viikonloppu vapaata :) Mieskin menee vasta maanantai-iltana töihin jos selkänsä kans kykenee..vaikka hyvältähän tuo nyt on vaikuttanu.

Huomenta!

Yökin meni yllättävän hyvin, kuopus heräs vaan kerran vaikka nenä oli ihan tukossa.. ja esikoinen nukkui palaneen sormensa kanssa koko yön, vaikka nukahtaminen oli tosi vaikeeta.. nyt voi ite alottaa siivouksen pirteenä, pyykit on jo pyörimässä. :)

Huomenia!

Mullaki on vähän katkonaiset yöunet takana, ku poika hyppyytti jostain syystä :whistle: No nyt istutaan tuon pikkupäällikön kanssa jo tässä sohvalla ja odotellaan lastenohjelmia... esikoinen pitää kohta herättää ja koko perhe liikkuu sit kasilta =)

Huomenta..
Uni jätti minut jo hyvissä ajoin,mutta peiton alla olis voinut köllötellä pitempäänkin..Siellä oli niin lämmintä.
Tuntoa koittaa saada käsiinsä ennen nosto,tukemis ja pukemis-rumbaa,ja ton tikkuavan kivunkin vois saada pois..

Mutta loppurutistus tälle viikolle ja vkl vapaa!Saan nauttia yksinolostakin..mikä on ihan tervetullutta tähän saumaan.

Kivaa perjantaita!

Huomenta!

Nousin tossa puol 7 ylös. Ihanan rauhallista, kun muut nukkuvat vielä, kerrankin :D Vanhemmalla pojalla oli iltapäivästä vielä lämpöä eilen, niin eivät sitte mene tänäänkään hoitoon, itsekkin nyt sai ylimääräsen huilipäivän saikun päälle :) Tänää leivotaan pienemmälle pojalle kakku, kun juhlat venyvät ensi viikonlopulle näiden sairastamisien vuoksi.

Huomenta!

Itse klo 7 herätty muksun 4v kanssa ja hartia íhan hemmetin jumissa:/mitenlie oikein oon mutkalla nukkunut;)lapsikin hirveen levottomasti nukkui että nyt aikas väsynyt olo:)
Mutta tänään kauppakierros,haudoilla pyörähdys ja illalla syömään ystävien kanssa ja kyläilemään,eli touhua tälle päivälle löytyy kunhan vaan itseensä virtaa sais:D
Mutta teekupilliset sen homman hoitaakoot,hyvää päivänalkua kaikille!

Huomenta!

Eilen kotiuduttiin reissusta. Käytiin sukulaisissa sairastamassa, koko perhe :wave:

Tänään vuorossa pyykkäystä ja kaupassakäynti. Ehkä myös siivous. Iltapäivällä kahville kissanhoitajan luo, vielä kun keksis jonkun viemisen.

Miehellä lomaa tiistai-iltaan saakka. Mitähän tässä vielä keksitäänkään!

Minun pitsisukkaani on ilmestynyt ylimääräinen silmukka... : / Tämän siitä saa kun yliväsyneenä ja hämärässä pistää neuloen. Ja kun tähän yhtälöön lisätään pakonomainen tarve tehdä homma alusta alkaen täysin oikein, ilman virheitä... ARgH.

Huomenta..
Aamukahvia ja ootellaan huoltoa paikalle..

perskuta toi vessan suihkuhana meni rikki tai menossa...se hana varsi mistä se vesi valuu ammeeseen (tai sen voi käätää viereisen käsienpesualtaan puolelle).
Suihkussa huomasin että ei helkuta siihen on tulluna 2 reikää :O ..
Onkohan tuo vaikee/kallis homma ku huolto hoitaa sen?

Hyvää huomenta :) Tuntuisi olevan tulossa hyvä päivä ja viikonloppu. Poka nukkui mahtiunet 20-7.50 ja äitikin samoin nukkui todella hyvin vaikka näinkin lintukirpuista unta.
Mieskin on tänään kotona ja valmistaudutaan viikonlopun sukulointimreissuun ja sunnuntain laskiais-/talvireihaan.

Minun pitsisukkaani on ilmestynyt ylimääräinen silmukka... : / Tämän siitä saa kun yliväsyneenä ja hämärässä pistää neuloen. Ja kun tähän yhtälöön lisätään pakonomainen tarve tehdä homma alusta alkaen täysin oikein, ilman virheitä... ARgH.

Mä luin ensin, että teet pitsikukkia :D Tsemppiä purkailuihin ja uuteen yritykseen :)

Huomenta..
Aamukahvia ja ootellaan huoltoa paikalle..

perskuta toi vessan suihkuhana meni rikki tai menossa...se hana varsi mistä se vesi valuu ammeeseen (tai sen voi käätää viereisen käsienpesualtaan puolelle).
Suihkussa huomasin että ei helkuta siihen on tulluna 2 reikää :O ..
Onkohan tuo vaikee/kallis homma ku huolto hoitaa sen?

Ei sieltä sit olis menny tiiviste? Hinnasta en osaa sanoa mitään, aika pilvissä nuo putkiasentajien hinnat taitaa olla. Tietty kun löytäisit jonkun yleismies Jantusen, niin voisit päästä halvalla.

Huomenta.

Mä kerkesin jo nolata itseni tänä aamuna hoitoon viedessä poikaa. -Kysyin milloin on laskettuaika hoitajalta, joka ei ollut edes raskaana....

Nyt miettinyt mikä hitto mua nykyisin oikein riivaa. Aikasemmin osasin miettiä mitä sieltä suustaan päästää, olin oikeesti hiljainen, rauhallinen ja hillitty.
Tuntuu että se osa alue ois jotenkin kuollut koko mun päästä, suu käy ennen kuin ajattelen loppuun asti mitä töksäyttelen :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25684616:
Mä luin ensin, että teet pitsikukkia :D Tsemppiä purkailuihin ja uuteen yritykseen :)

Ei sieltä sit olis menny tiiviste? Hinnasta en osaa sanoa mitään, aika pilvissä nuo putkiasentajien hinnat taitaa olla. Tietty kun löytäisit jonkun yleismies Jantusen, niin voisit päästä halvalla.
Aijaa.com - 9583740.jpg
tosta ympyröidystä kohdasta(vastaava niinku mikä on suihkussa) niin päällä on siis ihan reikä reikä josta se pulppuaa.
Huoltomiehille on kyllä laitettu pyyntö et tulisvat korjaamaan/vaihtamaan ton hanan. Teoriassa osaisin itekkin kai vaihtaa jos ois vastaava hana varalla mutta parempi antaa ammattilaisten.
Vissiin alkuperäsiä noi putket.

Aijaa.com - 9583740.jpg
tosta ympyröidystä kohdasta(vastaava niinku mikä on suihkussa) niin päällä on siis ihan reikä reikä josta se pulppuaa.
Huoltomiehille on kyllä laitettu pyyntö et tulisvat korjaamaan/vaihtamaan ton hanan. Teoriassa osaisin itekkin kai vaihtaa jos ois vastaava hana varalla mutta parempi antaa ammattilaisten.
Vissiin alkuperäsiä noi putket.

No ohhoh, en kyllä oo moiseen törmänny sitte ikinä. Taitaa juu olla aika vanhat hanat. Toivotaan nyt, et pääsisivät mahdollisimman pian vaihtamaan. Parempi se on, että nuo huoltomiehet sen vaihtaa, sille on ainakin joku takuu sitten, et jos käy jotain niin saa sitte vakuutuksista korvauksia.

Huomenta!

Labrassa käyty, samalla reissulla kipastiin tytön kanssa kauppaan. Kohta syödään aamupalaa- kyllä maistuukin taas, kun piti paastota :kieh:

Ulkona oli ihan kamala ajo-keli, ei tahtonut nähdä yhtään mitään. Aamulla vietin 15 min kaivaen autoa lumen alta esiin.

Ensviikko oliskin sitten virallisesti viimeinen työviikko- sit alkaa äitiysloma :)

Huomenta!

Täällä viimein herätty..pääsin pienimmän kanssa joskus kahden aikaa nukkumaan ja heräilin puolen tunnin välein tarkistelemaan,miten oksutauti potilas voi.
Toivotaan,et meni ohitte..
Oma vatsa kertoilee kyllä sellaista tarinaa,jotta mä olen vuorossa seuraavaksi.
Eli mukava vkl tiedossa. :D

Yhteistyössä