HuOmenta ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
" Sunnuntaina suukon antaa, susiäiti lapsilleen... "

Hyvää huomenta . Oi kuinka ihana , suloinen sunnuntai!
Pilvessä on ja tuulee, mutta ei sada :)

Tästä kohta aamuiselle juoksulenkille voisi kipasta.

Miten siellä aamu alkanut =) ?

Nukuin koko illan ja heräsin 3 jälkeen eli nyt meni rytmit pyllylleen jos en saa sitä tänään kiinni :) Täälläkin pilvistä ja ei sada, linnut hoilotti zirk zirk jo kun heräsin 3 jälkeen. On ne sitten aamuvirkkuja kuten ilmeisesti sinäkin :D Miksi näin aikasin ylhäällä?

Huomenta!
Katkonainen yö takana,kun vettä tuli yön aikana kuin sieltä esterin ahterista.
Humina siis herätti,kun yläkerrassa nukuttiin...jos jatkais nyt alakerrassa unia.

Sama täälläkin,että sellainen aamuvirkku oon. Suht ajoissa,kun menee nukkumaan niin sisäinen kello kyllä herättää.
Ja päiväni ois varmaan pilalla jos pitäis klo10 asti nukkua.
Kävin lehden hakemassa ja laitoin kaffen tippumaan. Mainio aamu!

• Tykkää
Reactions: marabou
Älä muuta sano ja kannattaa nousta, kun herätys omassa kehossa tapahtuu. Itse jos jään vielä siinä sänkyyn lojumaan, saan pääkivun ja möllötysolon koko päiväksi :D:D

Mainio aamu taas kerran tosiaan !!

Täällä on nyt haukattu iso pala raitista ulkoilmaa juoksemalla :D Jes. Tästä se päivä alkaa.

Kohta aamiaiset perheen kanssa. :heart:

( oli muuten täysin hiljainen kaupunki. Sekä siisti. Ei roskia joka puolella niinkuin monesti viikonloppu aamuisin. Kehno sää hiljensi juhlijoita täällä etelässä . )

Huomenta! Kiva päivä edessä. Uusi koti ja sitä laitellaan, sisustusbudjettiakin on jäljellä, niin ehkä tulee jotain uutta kotiin :)

Miehellä & pojalla tuntuu unta riittävän, joten juodaan aaamukahvia hoitokoiran kanssa.

Toi in lööööv -tunne on muuten ihan huumaava. Ja koko kesä edessä. Kesällä pitäisi kaikkien olla rakastuneita!

Huomenta!

Mä nukuin 10 tuntia, muttei sekään tuntunu riittävän, nyt ei enää väsytä, mutta sängystä en meinannu ylös päästä. Tänää olis tarkotus mennä katsastamaan tuo lähialueen sisäleikkipuisto, että yltääkö lähellekään hoploppia..

Huomenta!

NYT on päästy nukkumisen makuun - vetäsin 10 tuntia ja sittepä oonki nyt ihan tööt :saint:
No jospa tästä piristyy, kun alkaa hommailla. Paitsi: mähän oon l.o.m.a.l.l.a, ei mun TARTTE tehä mitään :D

Huomenta!!

Mun flunssa on ilmeiseszti viimeinkin ohi! Ai hitsi, mä pääsen kuin pääsenkin salille! Edelliskerrasta on jo suunnilleen 3 viikkoa.

Vähän on havaittavissa kropassa kankeutta, nukuin kolmesta asti muksun sängyssä sen vieressä, näki jotain mörköunia. Hyvin sitä kumminkin nukahti minisänkyyn, mutta pois pääseminen olikin sit toinen juttu.

Tavoitteena olis saada perhe claes ohlssonille ja biltemaan ostoksille. Katsotaan kuin käy, mies tuolla vetää vaan peittoa enemmän korvilleen koko ajan...

Huomenta!

Hyvä aamu, sain nukkua ysiin asti vaikkakin erinäisten lastenohjelmien ja poliisit-sarjan säestyksellä..ei perhe siis hiljaa osannu olla, ihmeen vähän se silti häiritsi :)

Mitähän tänään, mies läks harrastuksensa pariin ja mie oon tyttölöiden kans kotosalla..vettäkin sataa..leipoiskohan jotain vai olisko vaan ja möllöttäis. (Vaikka ei näiden tyttöjen kans ihan vaan möllöttää pysty kun on sen verran aina meininkiä)

Yhteistyössä