HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26632881]Onko sulla joku pakkomielle tehdä samainen ketju joka yö?[/QUOTE]

Sulla se on joku pakkomielle kommentoida täällä typeryyksiä. EI ole pakko lukea ketjuja. Tai muutenkaan palstailla.

Huomenta :) Tänään taisin kerrankin herätä aikaisemmin kuin marabou. Johtusko vaikka siitä että menin nukkumaan eilen 14.45 ja nukkua posautin 12t putkeen :D

Yötyö tekee tepposia unirytmille. No, olen ehtinyt jo laittaa munakoiso-jauhelihavuokaa, lukea ja tietty palstailla. Jos keittäs aamukahvit nyt...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta!

Mä heräsin ekan kerran kun naapurin teini päräytti poppivehkeet soimaan klo 6. Huoh.
No kyllä mä vielä puoli kasiin asti torkahtelin ja sit kuopuksella oli jo nälkä.

Aurinko ei ny paista, mut ihanan lämmintä jo, 20° :heart:

Mitä heppeintä kesäaamua kaikille :)!

Aamukaffilla, ipanat jo touhuissaan kiinni, ja miehellä alkoi eilettäin vihdoinkin LOMA, joten....everything's totally fine :D!

Just suunniteltiin ihan löyhästi tätä päivää...ite meen rymistelemään kellariin ja siivoamaan pakastimia, jotta sinne mahtuu isosti, läjästi MANSIKOITA :p, iltapäivästä otetaan hikijumppa ja verbaliikkatalkoot tuon orapihlaja- aidan kanssa - on muuten semmonen homma, että! Ja sitten UIMAAN!!

Mutta niin tai näin, leppoisilla mielillä mennään ja tehdään mitä tehdään. Lauantaipäivän huumaa :)!!

Yhteistyössä