HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
" Taas aurinko nousee.... " :)

Jippii, lupaa poutapäivää tänne etelään. paljon valoisampi aamu kuin eilen :)

Ei mitään suunnitelmia tälle lomapäivällä, katsellaan mitä keksitään.

Nyt keksin nauttia kahvista ;)

Kiva kuulla :)

Sun positiivisuus on tarttuvaa. "Hei älä koskaan ikinä muutu
pysy aina tuollaisena kuin nyt oot"

Tuli eka mitali.

large-7Tuuli_Pet%C3%A4j%C3%A42.jpg

Huomenta!

Keskiviikko jo, kyllä tää työviikko tästä :)
Maanantaina alkaakin sitten kunnolla arki kun tytön tokaluokka käynnistyy ja onneksi itselläkin työt vähän helpottuvat :)

Sateista huomenta,mutta siltikin oikeestaan ihan jees fiilis.Hyvin nukuttu (kiitos kipulääkkeen) yö takana,jaksaa taas painaa arkea.Eilen käytiin raapasemassa 15 ltr mustikkaa,josta ei tuo selkäpolo oikeen digannut.
Eilen ja edellisiltakin oli sellanen ei-niin-kiva,huolta ja suruakin..Mutta käynti silmäpolilla tuotti lohtua,joskin joudutaan vielä olemaan äärimmäisen varovaisia.Pojan isukki kuuli kunniansa.En mä nyt syyttävällä sormella osoitellut,mutta ilmaisin asian niin kun se oli..ja silmälääkäri ihmetteli samaa kuin minä:miksi ei ollut annettu (pojan sanoin"hallissa olis ollut suojalasit,mutta ei saanut ottaa")suojalaseja...Itkuhan siinä tuli..Mutta nyt kun hoito on aloitettu,niin voi jo hiukan ottaa rennommin..

Huomenta.
Se ois kohta duuniin taas.
Ja tänään pääsee kilahtamaan hobbarille :kieh:|O jo toistamiseen ne väittää että mulla on muka maksamattomia laskuja.

Prkl ku joka ikinen on maksettu ja se muidu väitti, että se mikä on maksamatta niin siinä ois tuotteita jotka on tilattu jo 4kk sitten ja maksettukkin.

Mutta eipä tuo uskonu ku sanoin että mulla on tässä omat sivut esillä mitkä näkyy teilläkin että ei siinä tilauksessa oo muitakun peli.

Rupes inttää muttaku muttaku tässä hänellä lukee näin...sama soopa tismalleen oli 2kk sitten. Sayonara kanta-asiakkuus.

Huomenta! Nyt ei oo jaksanu olla palsta-aktiivinen mutta josko se tästä. Tylsiä juttuja tainnu olla.

Pikkumiehestä on tullu ihana hymypoika. Vastaa aina kaikkien perheenjäsenten hymyyn ja kujertaa :heart: Nyt vaan ekaa naurua odotellaan.

väsynyttä huomenta, päiväkotiin lähdössä pojan kanssa kolmatta päivää tutustumaan, nää aikasin lähdöt ei vaan sovi mulle :D vaikka ei tää kai kauheen aikasin oo, ens viikolla joutuu lähtee vielä aikasemmin kun mulla alkaa koulu, saa nähdä kauan kestää tottuessa uuteen rytmiin :D puuuh

Yhteistyössä