HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa aamua :) !!

Ja ei edes sada.
Mulle tuli taas yöllä ikää lisää mittariin. Mutta olo tuntuu nuoremmalta kuin illalla ;) Onneksi niin.

Mutta nyt aamiainen ja töihin viettämään synttäripäivää :).

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
flags_0
flags_0
flags_0
flags_0
%0A

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta! Ja hyvää syntymäpäivää maraboulle!

Edelleen flunssaa pitelee, vaan harjotteluun ois mentävä..viim viikolla olin pari pv pois ja podin huonoa omaatuntoa siitä vaikka kurkku oli niin kipee ettei meinannu ääntä saada ulos.:ashamed:

Huomenta!Onnea kovastipaljonmahdottomasti sankarille!

Häärää,pimeää....ikäänkuin ei sataisi.Muutama tuoppi kahvia,kipeen polosen silitystä,rintaperillisen herätystä...
Oma olo alkaa olla kutakuinkin järjissään oleva flunssan osalta(on se päällänsä vieläkin)mutta,mua hirvittää toi kipulääkepaljous-pakko koittaa olla ilman päivä..
Päivään mahtuu siivousta,ikkunanpesua...

Kyllä me saadaan tästä ehkä hyvä päivä aikaan-hope so

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
Huomenta ihanaa ja hyvää työpäivää!

Hyvää synttärii!
Onnea ja iloa satatuhatta kiloa:D

Ei hitto siellon kylmä ulkona, 6 astetta. Koiraki halus nopeesti takas kotii.

Huomenta =) ja oikein hyvää syntymäpäivää marabou!

Täällä ensimmäinen pakkasaamu, katot kuurassa ja ihanan kirpakkaa:heart:, toivottavasti päivällä paistaa aurinko! Nämä ovat juuri niitä hetkiä vuodesta, jolloin minä elän täysillä, energiaakin on enemmän kuin normaalisti ja suu vetää hymyyn arjen hankauksista huolimatta.

Ilon aihetta tänään tuotti puntari, joka ilmoitti minun siirtyneen uusille kymmenille laihdutusprojektissa. Laardia on kuukaudessa sulanut 7,2 kg :). Kolmen viikon pirtelö- ja soppakuurin jälkeen aloin viime viikolla syödä ruokaakin, se hiukan hidasti tahtia, mutta meno jatkuu silti! Katsotaan, mitä on jouluun mennessä karistettu...

Ihanaa päivää teille!

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti35;27211047:
Huomenta =) ja oikein hyvää syntymäpäivää marabou!

Täällä ensimmäinen pakkasaamu, katot kuurassa ja ihanan kirpakkaa:heart:, toivottavasti päivällä paistaa aurinko! Nämä ovat juuri niitä hetkiä vuodesta, jolloin minä elän täysillä, energiaakin on enemmän kuin normaalisti ja suu vetää hymyyn arjen hankauksista huolimatta.

Ilon aihetta tänään tuotti puntari, joka ilmoitti minun siirtyneen uusille kymmenille laihdutusprojektissa. Laardia on kuukaudessa sulanut 7,2 kg :). Kolmen viikon pirtelö- ja soppakuurin jälkeen aloin viime viikolla syödä ruokaakin, se hiukan hidasti tahtia, mutta meno jatkuu silti! Katsotaan, mitä on jouluun mennessä karistettu...

Ihanaa päivää teille!

Onnea laihtumisen johdosta! Muista juoda paaaaljon vettä:)

Yhteistyössä