HUOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa aamua taas ystävät !!! :)

Kuinkas aamu alkanut?
Täällä hyvin. Pitkät unet takana jälleen. Vapaapäivä edessä.

Päivän paras kahvi kupissa... aamukahvi nam nam. :)

Ei vois taas paremmin olla mulla :) .

Hyvää huomenta vain, että oikein laulattaa ;)
Koirien kanssa pihalla pistäydytty, nyt ei tarvinnut kantaa jääpuikkoina takas sisälle, eli on lämpimämpi kuin eilen =)
Töihin suuntaan jo paremmin nukutun yön jälkeen, mukavaa päivää.

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenia vaan! Viikon univelat kuitattu pitkillä unilla ja aamukahvia minäkin tässä nautin :). Täällä Oulun seudulla pakkasta 10 astetta, eilen oli nollan tietämillä ja upea auringonpaiste, edellisen yön ja aamunkin satoi lunta oikein kunnolla ja eilisten menojen takia lumityöt jäi vähän kesken...niitä siis tekemään kunhan päivä valkenee. Kaikki hyvin ja tyytyväisenä oleskelen :heart:, tyttö hörppii Geflilus tehojuomaa, minä ja mies kahvia, telkusta Seikkailija Dora ja meillä vanhemmilla läppärit sylissä :D

Ihanaa aamua taas ystävät !!! :)

Kuinkas aamu alkanut?
Täällä hyvin. Pitkät unet takana jälleen. Vapaapäivä edessä.

Täällä vaan kehutaan "pitkillä unilla" ja "vapaapäivällä" Suomen kansantalouden tekiessä miljarditappiot tänäkin vuonna. Mummot lojuvat vaipoissaan sairaaloissa ja Afrikassa juuri nyt pieni lapsi kuoli nälkään. Kivaahan se on olla egoisti ja miettiä omaa "vapaapäivää".

Päivän paras kahvi kupissa... aamukahvi nam nam. :)

Ei vois taas paremmin olla mulla :) .

Pienen lapsen kädet ne kahvipapusi on sinulle alehinnalla poiminut. Tänäänkin moni brasilialaislapsi tekee uuvuttavan päivän riistopalkalla kahvipapuja poimiessaan, samalla kun sinä nautit vapaapäivästäsi ja riiston hyödyistä juomalla halpaa kahvia.

Kuvottavaa.

[QUOTE="joo";27909248]marabou, paljon sä painat ja kuin pitkä? Sillä kiinnostaako, ku lenkkeilet niin paljon :) itse oon dieetillä.[/QUOTE]

Ai kiinnostaa.... minäpä se syönkin paljon .

Pituutta joku 165 ja paino seilaa siinä 50 -55.

Yhteistyössä