marabou Aktiivinen jäsen 28.07.2005 10 502 1 36 15.04.2013 #1 Iiiiihanaa maanantaita vaan kaikille !!! :wave: Arvatkaas missä minä olin tasan yhdeksän vuotta sitten ?? noo, salissa meidän prinsessa näki silloin päivänvalon :heart::heart: menikin tässä viikonloppu juhlien merkeissä . kohta töihin....
Iiiiihanaa maanantaita vaan kaikille !!! :wave: Arvatkaas missä minä olin tasan yhdeksän vuotta sitten ?? noo, salissa meidän prinsessa näki silloin päivänvalon :heart::heart: menikin tässä viikonloppu juhlien merkeissä . kohta töihin....
I IhanaValo Vieras 15.04.2013 #2 Huomenta! Ja onnea yhdeksänvuotiaalle! Meillä vietetään 8v. synttäreitä loppukuusta Tässä kuulostelen onko nielutulehdus tulossa takasin, kolmatta kertaa nyt vähälle aikaa
Huomenta! Ja onnea yhdeksänvuotiaalle! Meillä vietetään 8v. synttäreitä loppukuusta Tässä kuulostelen onko nielutulehdus tulossa takasin, kolmatta kertaa nyt vähälle aikaa
Maine Coon/ Aktiivinen jäsen 04.11.2004 15 788 3 38 15.04.2013 #3 Huomenia.Onneksi sain nukuttua, vaikka mielessä pyöri se, että äitini jälleen sairaalassa. Onnittelut sinne:flower:
Huomenia.Onneksi sain nukuttua, vaikka mielessä pyöri se, että äitini jälleen sairaalassa. Onnittelut sinne:flower: