Kiitos samoin - pirteää aamua ja tiistaita sinullekin !
Mä olenkin tässä valvonut koko yön sairastupaa pidellen...pesukone on saanut pyöriä urakalla.
Hiukan pilviseltä näyttää ulkona mutta se on toisaalta se ja sama, nyt sais sataakin urakalla, kun sairastetaan.
Jahka tämän päivän jotenkin saan iltaan ilman suurempia kommelluksia pääni kanssa, niin pistän kiittimet ristiin, huokaisen ja ...toivottavasti nukahdan
Jessus mikä eilinen ilta ja yö. 1v7kk liukastui uimahallin lattialla, tuloksena takaraivossa reikä, jota oltiin liimauttamassa sairaalassa. Hoitaja ei kuulemma ollut ennen nähnyt tuon ikäistä, joka istuu paikallaan ja hihittelee rapisevalle paperille, kun haavaa liimataan
Selvittiin pienellä haavalla onneksi, mutta minun yöni oli kyllä levoton. Taisin lopulta muutaman tunnin nukkua, kun keskityin kuuntelemaan, että poika hengittää. Nyt se tossa katselee Pikku Kakkosta niin kuin ei mitään.. taidan laahustaa kahvia keittämään.
heheh, mulla on ollut kellot tunnin pielessä, lukenut tämän aloituksen harmaana, ja hirvittävän aikaisin juu ollut mielestäni marabuu hereillä
itelläni sama vaiva kuin Lilithin pojalla, eli pikku aivotäräys tässä, parin viikon ikäinen.
ajattelin jo, että tärähtäneestä päästäni johtuu höpökirjoitukseni...
Joo, kyllä pitää poitsua vahtia ja varmaan unilta herätelläkin alkuvaiheessa, onnea on ollut matkassa teillä, kuten täälläkin.