HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huamenta.
Kolmen tunnin unet otettu,mutta silti ihmeen pirtee..Näistä aamuista mä tykkään: aamusta pakkasta aste pari,iltapäivällä lämmintä...Kevättä parhaillaan.
Töihinhän sitä pittää koluta,tää päivä vois olla hyväkin,koska se kyykäärme ei välttis satu mun kulkuväylälle...
Aurinkoa jokaiselle!

Huomenta..

Tänä aamuna tuntuu taas tinnitys normaaliakin kovemmalta/häiritsevämmältä : / Johtuukohan päällä olevasta flunssasta vai onko äänet kovenemassa(mikä tarkottaa että kuulo heikkenee entisestään) :(
Flunssaa tosin oon potenut taas jonkin aikaa ja pari päivää oli ensin tuo toinen korva ihan lukossa koko ajan ja tänä aamuna tosiaan kun viiden aikaan havahduin johonkin, niin en meinannut unta enää saada tuon ujelluksen takia. Normaalisti ei oo oikeestaan unen tuloa haitannut, ainakaan liikaa.

Huomenta!
Kohtaa aamukahvia ja puuroa, sit odotellaan että hiukan tulis valosampaa---> sitten sunnataan tytön kanssa puistoon ja lenkille(kun tyttö itse hokee:mennään lenkille, mennään lenkille- vaikka eilen se lenkkeily ei ollutkaan tytön mieleen :D )

Tänään pitäisi myös siivota ja onneksi mulla on tuo pieni apuri, joka voi auttaa pölyjen pyyhimisessä :)

Huomenta vaan.
Mulla on tänään optikolla näöntarkastus ja voi piru kun sellainen voi jännittää. Harmittaa vähän kun se on sellaiseen aikaan etten voi nukkua päiväunia joten illalla oon kiukkunen ja tiuskin lapselle :(

Huomenta.

Mun lentsu tuli takasi :snotty:
Pitää ottaa tänään siis iisisti, että oon huomenna tikissä työhaastattelussa.
Hammaslääkärillä taidan kuitenkin käydä kävelemällä, pakko vähän edes liikkua :whistle:

Huomenta!

Meillä tiedossa rankkaa shoppailua; tarvitsen jotkut vedenpitävät kengät. Mulla ei ole edes saappaita. :|

Nyt siis aamupuistoon, sietä lounaalle kaupungille ja sit kaupoille. Olis vaan paljon helpompaa, kun tietäis edes että minkälaisia kenkiä etsis... :snotty:

Yhteistyössä