Huomenta! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äiti35

Jäsen
15.04.2012
359
0
16
Pohjois-Pohjanmaa
Kun ei kukaan muu, niin minä sitten teen aloituksen :). Täällä herättiin puoli kasin aikaan, tyttö nukkui mun vieressä, mies bändinsä kanssa keikkaviikonloppua viettämässä. Tässä aamutoimia, mitäköhän aamupalaksi...jos paahtoleipää ja jogurttia laittaisin. Imuroida vois myös ja vähän pölyjä pyyhkäistä. Taidamme lähteä sitten kylpylään polskimaan, ulkona ei tarkene rantapäivää viettää! Onneksi kuitenkaan mun maailma ei kaadu viileään heinäkuuhun, niin kuin erään fb-tuttavan, ei muuta teekään ku valittaa kelejä! :D

Sitten voisi alkuillasta kyläillä ystävän ja hänen lastensa luona, sieltäkin perheen isä tuolla samalla reissulla...ruuaksi on eilisen Italianpadan jämiä ja kaalipataa :).

Mitäs teidän lauantaihin?

Huomenta! Ei se viileys haittaa lomailua :cool:

Ohjelmassa tänään pyykkikoneen pyöritystä ja keittiön kaapin ovien maalausta, vielä on kolme jäljellä. Loppuviikosta keittiö on valmis. Tässähän se päivä kuluu rauhassa huushollatessa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Äiti35
Huonosti nukuttu yö, kolmen jälkeen vasta nukahdin ja äskettäin heräsin... väsyttää. Lounaaksi tänään makaronilaatikkoa ja päivällinen vasta suunnitteilla, mutta luultavasti riisiä ja broilerikermakastiketta.

Kerään energiaa sängystä nousemiseen :) nälkä alkaa jo kurnia.

Tänään olisi ohjelmassa mattopesua (ihan mattolaiturille meinattiin suunnata) ja illalla saunavuoro ^^

Joka paikkaan sattuu, mutta tätä se on ollut keskiviikosta saakka,v*tutushuippu tässä meni jo toissailtana.. (liitoskivut, selkäjomotukset ja muut epämääräiset puukoniskut näin loppuraskauden vaivoina).

35+0 poks!

Esikoinen on nyt viikonlopun mummolassa. Oudon hiljaista vaikka onhan mulla täällä pieni vauva. Keskityn nyt tänään enemmän vauvaan ja kodin siivoukseen (esikoinen pelkää imuria). Ikkunatkin pitäis pestä.

Huomenet! :)

Meillä isot lapset ovat viikonlopun hoidossa joten pienten kanssa suunnataan Ikeaan kunhan tässä saadaan aamupalat rauhassa syötyä. Ihanan näköinen ilma, ehkä uimista ja grillaamista luvassa iltasemmasta. Oleillaan ja lomaillaan vaan.

Yhteistyössä