HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyviä ja aurinkoisia huomenia Itä - Suomesta !

Aamukahvit hörpitty ja nyt hippastaan taas työpaikalle.

Eilen mahtava päivä .... sai paljon rästissä olleita kotitöitä tehtyä , poimittua vadelmia 5 ltr yms.
( johtuisiko siitä , että lapset ei kotona - on aikaa ? )

• Tykkää
Reactions: marabou ja Vilma*
Ihanaa huomenta!
Ja hyvää työpäivää!

Täältä lomalainen huuteloi joka tahtoo saada unirytmit kuntoon!=)
Parhaiten onnistuu herääminen aamulenkillä, se houkutti kivasti nousemaan.
Sielläpä olikin ulkona satanu, hikinen ilma, indeed.=)

Huomenta!

Nyt on jo melkein pirteä olo, kun tullut nukuttua lähemmäs 48h putkeen. Lauantai sai väsymään.
Vettä näkyy nakkelevan.

:hug:
Sori että lähentelen.:D

Kun se vesisade on valmis niin voipi lähettää tänne päin, mä myöhästyin, ei siellä satanu enää.:kieh:

H u o o o o o o o o o o o o o o o m e n t a !!!

jaahas, tunti taisi tulla nuquttua, eiköhän tämä päivä taas johonkin suuntaan lähde pyörähtämään, toivottavasti sinne oikeaan suuntaan.

Ihanaa ihanaa ihanaa sateen mahtavaa virtaa olen koko yön saanut kuunnella, kyllä olikin jo aika...varmaan kuukausitolkulla viime sateesta. Luonto kiittää.
*pakko kirjautua uudestaan huomenta-ketjun takia* :laugh:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;28788299:
H u o o o o o o o o o o o o o o o m e n t a !!!

jaahas, tunti taisi tulla nuquttua, eiköhän tämä päivä taas johonkin suuntaan lähde pyörähtämään, toivottavasti sinne oikeaan suuntaan.

Ihanaa ihanaa ihanaa sateen mahtavaa virtaa olen koko yön saanut kuunnella, kyllä olikin jo aika...varmaan kuukausitolkulla viime sateesta. Luonto kiittää.
*pakko kirjautua uudestaan huomenta-ketjun takia* :laugh:

Tunnilla meinasit pärjätä, voi ristus!:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;28788304:
:D no en pärjäämisestä tierä vielä, mut onneks vapaapäivä tässä vielä, niin ehtii sähleltää- ----ja kiva nähdä suakin taas Lispetti :kiss:

Yritinhän mää jo olla poissa hetken, mutta ei siitä mitään tullu.:D

Huomenta. Iltavuoron jälkeen tässähän ollaan yllättävn pirteänä kun sai onneksi nukuttua 8 asti.

kylläpä nämä päivät alkaa olemaan parempia ja parempia, kun asiat alkaa olla järkässä.
Sen kunniaksi haen toisen kupin kahvia. :)

Yhteistyössä