HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on sitten PErjantai !! :D:D

Vähän vettä tihuttelee välillä, mutta lämmin aamu :)

Lyhyt, tosi lyhyt työpäivä kohta tekemään, sitten viikonlopun viettoon.

IhAnaa päivää kaikille !! :heart::heart:

• Tykkää
Reactions: Vilma*
Huomenta!

Eilinen päivä menikin migreenin kourissa, joten nyt tuntuu taas erittäin ihanalta olla terve!

Millä alalla muuten Marabou työskentelet? Ymmärrän kyllä jos et halua sitä täällä kertoa :)

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

Mahtavaa viikonloppua kaikille! Meille syntynee pikkuinen toivottavasti viikonlopun aikana :) Tänään varmaankin käynnistellään jollain konstilla, koska eilen todettiin lapsiveden tihkuvan. Illalla päästivät vielä yöksi kotiin ja kovin olen toivonut, että itsestään käynnistyisi, mutta eipä ole mitään merkkejä. Parin tunnin päästä aika synnärillä ja sit tehdään päätöksiä, miten toimitaan. Illalla kätilö sanoi, että todennäköisesti jo aamusta lähdetään jotain koittamaan

[QUOTE="...";28923995]Mahtavaa viikonloppua kaikille! Meille syntynee pikkuinen toivottavasti viikonlopun aikana :) Tänään varmaankin käynnistellään jollain konstilla, koska eilen todettiin lapsiveden tihkuvan. Illalla päästivät vielä yöksi kotiin ja kovin olen toivonut, että itsestään käynnistyisi, mutta eipä ole mitään merkkejä. Parin tunnin päästä aika synnärillä ja sit tehdään päätöksiä, miten toimitaan. Illalla kätilö sanoi, että todennäköisesti jo aamusta lähdetään jotain koittamaan[/QUOTE]

Voimia :) Kohta nyytti kainalossa . :heart:

[QUOTE="...";28923995]Mahtavaa viikonloppua kaikille! Meille syntynee pikkuinen toivottavasti viikonlopun aikana :) Tänään varmaankin käynnistellään jollain konstilla, koska eilen todettiin lapsiveden tihkuvan. Illalla päästivät vielä yöksi kotiin ja kovin olen toivonut, että itsestään käynnistyisi, mutta eipä ole mitään merkkejä. Parin tunnin päästä aika synnärillä ja sit tehdään päätöksiä, miten toimitaan. Illalla kätilö sanoi, että todennäköisesti jo aamusta lähdetään jotain koittamaan[/QUOTE]

Tsemppiä!!:)

Ja huomenta!

Väsynyttä aamua..oli kuopus tullu viereen tuhisemaan jossain vaiheessa yötä niin en oikeen saanu nukuttua.
Mies läks aamuvuoroon jo tunti sitten, mie meinasin just ottaa kahvit ja alkaa herättelemään lapsia :)

Onnea teille!

Huonosti nukuttu yö takana, taitaa tulla flunssa viikonlopuksi.

Huomenta! Flunssaa pukkaa ja haukotuttaa! Huonosti nukuttu yö takana, 1.5-vuotias heräili yön aikana ainakin sata kertaa. Miksi se ei voi vaan nukkua!
No kahvia kitusiin ja ulos, jospa se elo tästä korjaantuisi!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Huomenta.
Flunssaa täälläkin, mulla on riehunut aika hurjana pari päivää. Lapsikin aivasteli yöllä ja mies valitteli kurkkuaan aamulla. No, tuleepa rauhoituttua viikonloppuna vähän väkisinkin. :)
Mun piti tehdä töitä kotona, mutta flunssassa mitään marsipaanielukoita voi tehdä. Menee paperihommiksi, siis.

Yhteistyössä