HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No huomenta huomenta, oikein hyvää sellaista! =) Tänään taas pitkän loman jälkeen muksut tarhaan ja itsellä lomapäivä, jolloin pääsen kaupoille. Ihana autuus, kun on hetki aikaa itselle eikä 24/7 pikkuisten kanssa...(saako niin tuntea?) :D:ashamed: On se vaan välillä hermoja vaativaa kun pahin mahdollinen uhmaikä toisella ja huutaahuutaahuutaa kaikesta. Itsellä kun tuntuu joku unitauti iskeneen kun en jaksaisi enää mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29422843:
Huomenet! Meilläkin koululaisella päättyi tänään lomailut. Ja vettä tulee niin että rännit laulaa... voi hyvänen aika.

Nyt ku näin sut niin muistin sen perunalaatikon :).
Oli superhyvää ja meillä syödään jatkossa vain sillä sun ohjeella tehtyä laatikkoa. Enkä oo niin varma et parempi maku johtui mausteista, fenkolia en laittanu ollenkaan (löysin vain kokonaisia siemeniä?) ja muskottipähkinääkin vain puolet ohjeen määrästä. Luulen että makuero johtuu ruisjauhosta... Tein yhtäaikaa tota sun versiota ja sitä mitä oon ennen tehnyt, Tunti imeltymään laiton jälkeen sun versio oli jo lähtenyt hyvin löystymään, tavallinen ei ollenkaan.

Nyt ku näin sut niin muistin sen perunalaatikon :).
Oli superhyvää ja meillä syödään jatkossa vain sillä sun ohjeella tehtyä laatikkoa. Enkä oo niin varma et parempi maku johtui mausteista, fenkolia en laittanu ollenkaan (löysin vain kokonaisia siemeniä?) ja muskottipähkinääkin vain puolet ohjeen määrästä. Luulen että makuero johtuu ruisjauhosta... Tein yhtäaikaa tota sun versiota ja sitä mitä oon ennen tehnyt, Tunti imeltymään laiton jälkeen sun versio oli jo lähtenyt hyvin löystymään, tavallinen ei ollenkaan.

Heips! Tosi kiva kuulla että onnistui hyvin ja tykkäsit. :)
Joo ne fenkolit on sellaisia siemenen mallisia. Tässä just mietin onko itsellä ollut tapana pyöräyttää ne huhmareen kautta vai oonko laittanut kokonaisena... (Nyt kun mietin asiaa, niin muistelisin että isä ainakin on veitsellä rouhinut ne pieniksi.) On aikaa vuosia siitä kun olen itse viimeksi tehnyt. Äidin ja isän luona sitä aina saa.

Viimeksi muokattu:
Hei te aamulenkkeilijät ja huomenta.
Mihin aikaan te oikein heräätte kun lähdette aamulla juoksemaan? Jos menette esim. Klo 8 töihin.
Täällä yksi joka aamulenkkeilyistä haaveilisi, mutta ei varmaan millään saisi itseään niin aikaste ylös että kerkeisi vielä kasiksi töihin.
Kuinka te jaksatte? Saatikka tyhjällä vatsalla? Ja sittenkö valvotte nukkumatta koko päivän?. Eikö ala väsyttää? Toistuuko lenkki joka aamu??

Hei te aamulenkkeilijät ja huomenta.
Mihin aikaan te oikein heräätte kun lähdette aamulla juoksemaan? Jos menette esim. Klo 8 töihin.
Täällä yksi joka aamulenkkeilyistä haaveilisi, mutta ei varmaan millään saisi itseään niin aikaste ylös että kerkeisi vielä kasiksi töihin.
Kuinka te jaksatte? Saatikka tyhjällä vatsalla? Ja sittenkö valvotte nukkumatta koko päivän?. Eikö ala väsyttää? Toistuuko lenkki joka aamu??
Yleensä lähden tuossa puoli kuuden aikoihin. En käy töissä niin ei tarvitse keretä töihin, huolehdin vain nuorimpia eskariin ja hoitoon. Samalla saa lisää liikuntaa kun kävelee nuo matkat. Ja miksi pitäisi nukkua päivällä? Energiaa riittää kun aloittaa päivänsä reippaasti. Olen alkanut taas lenkkeilemään päivittäin kun huomasin miten parempi olo on kokopäivän.

"Hyvää" huomenta... Kuukausi valvottu vauvan mahavaivojen takia yöt ja päivät ja nyt kun niistä päästiin iski molempiin lapsiin kova flunssa. Halleluja. Koko yön olen hoitanut vuoroin 3v:tä ja vuoroin 6kk ikäistä. Olihan tässä jo kuukausi tauditonta aikaa... Kyllä muuten potuttaa.

Huomenta. Ihana, ihana siisti koti! Kuusi ulkoistettu, sitä neulasten määrää (en vetänyt vessanpöntöstä alas) :) Pitkä lämmin suihku, uusi pesukone pesee tuolla nätisti pyykkiä. Seitsemään vuoteen ei ole ollut omaa konetta.

Kohta lahjakortin kanssa kaupunkiin hankkimaan uusi tuoksu. Niitä kun en henno kovin usein ostaa.

Ihanaa huomenta kaikille!

Niin se arki yllätti meidänkin perheen, tällä kertaa ihan positiivisesti.:D
Kaikki heräilivät huonosti nukutusta yöstä huolimatta suht virkeänä.
Musiikilla saatiin lisää virtaa, jorailtiin koko aamu.:heart:

[video=youtube_share;cSxN-nBKQPw]http://youtu.be/cSxN-nBKQPw[/video]

Huomenta. Kuopus käytetty neukussa :) kaikki hyvin sillä rintamalla. Esikoisella olisi alkanut ihka ekaa kertaa kerho tänään, vaan jouduin soittamaan sinne ja siirtämään aloituksen ensiviikkoon kun neiti on nyt kuumeesa -.- voi että. Menin vielä sanomaan, että mennään maanantaina avoimeen toimintaan sinne myös ja tajusin nyt, että äitini on viemässä samana päivänä aamupäivällä esikoista retkelle eli eipä pääse sinnekään! :D aivotoiminta nukkuu vielä.. Hohhoijaa.. Hirveästi jännitin koko eilisillan ihan turhaan ja sama jännäily ja järkkäily sitten ensiviikolla! Ihan kamalaa.

Kaikenlisäksi ilmeisesti mulla on viisaudenhammas tmv tulossa kun olen toista viikkoa nappaillut särkylääkkeitä ja kipu on ihan hirveä. Pitää varmaan tänään soitella vielä hammaslääkäriinkin... Mies lampsi juuri ulos ovesta todeten "nähdään joskus, menee myöhään" Sekin on sitten klo 20-24 arviolta kotona..

vali vali vali.. :D ihmeen positiivisella mielellä olen vielä kuitenkin vaikka paljon aihetta(?) napista..

Huomenta. Kuopus käytetty neukussa :) kaikki hyvin sillä rintamalla. Esikoisella olisi alkanut ihka ekaa kertaa kerho tänään, vaan jouduin soittamaan sinne ja siirtämään aloituksen ensiviikkoon kun neiti on nyt kuumeesa -.- voi että. Menin vielä sanomaan, että mennään maanantaina avoimeen toimintaan sinne myös ja tajusin nyt, että äitini on viemässä samana päivänä aamupäivällä esikoista retkelle eli eipä pääse sinnekään! :D aivotoiminta nukkuu vielä.. Hohhoijaa.. Hirveästi jännitin koko eilisillan ihan turhaan ja sama jännäily ja järkkäily sitten ensiviikolla! Ihan kamalaa.

Kaikenlisäksi ilmeisesti mulla on viisaudenhammas tmv tulossa kun olen toista viikkoa nappaillut särkylääkkeitä ja kipu on ihan hirveä. Pitää varmaan tänään soitella vielä hammaslääkäriinkin... Mies lampsi juuri ulos ovesta todeten "nähdään joskus, menee myöhään" Sekin on sitten klo 20-24 arviolta kotona..

vali vali vali.. :D ihmeen positiivisella mielellä olen vielä kuitenkin vaikka paljon aihetta(?) napista..

Täytyy minunkin soitella tänään neuvolaan ja varata 6v käynti tyllerölle.
Ompa muuten hyvä kun muistutit! En olis muuten varmasti muistanut, taaskaan!:D

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Olipas herättävä aamu, kun lapsi sai vaippaa vaihtaessa käden kakkaan ja minä kanssa osani. Hänet pesin eka ja sitten itseni, kylppäristä kun tulin ulos niin iloisesti leikki pissalammikossa lattialla...huoh :headwall:

Uusimmat

Yhteistyössä