HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta...
Loma alkaa vajaan parin viikon kuluttua lapsella. Ei vielä ole suunnitelmat selvillä.

Mä olen aivan uuvuksissa.
Työstressiä varmaan kun kaikenlaisia uniakin alkanut olemaan... ja sun muuta stressiä.

Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan

Eilen lenkillä tuli semmonen extra-venytys liukkaan vuoksi,ja selkäänhän se sitten otti kipeesti.Viimeyö meni niitä kärvistellessä,särkylääkkeestä huolimatta uni oli ja pysyi poissa.Pari kertaa koitin horrokseen taintua sängyssä,mutta kun tuo ukonkutale (kaikella hyvällä sanottu) kuorsas niin ettei mitään rajaa...Siirryinpä sitten soffalle vääntyilemään,ja just ko sain hyvän asennon,loikkas kissanretale(kaikella rakkaudella) päälle makaamaan ja kuorsaamaan turbolla...
No jos tuo kolme tuntia riittäs unta...

Vois melkeen paistaa munkkeja..siivota..lakanpyykkiä...soittaa tulokset neuvolasta eilisistä kokeista.

Ihanaa huomenta!:heart:

Tosiaan, jo ketsuppi keskiviikko.:O Odottavan aika on ollut tällä kertaa hyvin lyhyt!
[video=youtube_share;Hq30NFTPXOI]http://youtu.be/Hq30NFTPXOI[/video]

Enää muutama päivä hiihtolomaan!
m0135.gif

• Tykkää
Reactions: jennie14
Oikein ihanaa huomenta kaikille! :)

Vaimo laittoi tänään upean aamiaisen ja pussailtiin pitkään ennen hänen töihin lähtöään, itsellä on onneksi vapaapäivä joten ajattelin siivota ja laittaa hänelle illallisen kun tulee vasta myöhään kotiin. <3

Sitä ennen kuitenkin aion kohta runkata koska entinen työkaverini, minua hieman nuorempi nainen tulee "lounaalle" ja haluan jaksaa hänen kanssaan yhdynnässä mahdollisimman pitkään, seksi hänen kanssaan on aivan käsittämättömän upeaa ja toki kielletyn hedelmän tunne siitä vielä monin verroin parempaa.

[QUOTE="aviomies";29561750]Oikein ihanaa huomenta kaikille! :)

Vaimo laittoi tänään upean aamiaisen ja pussailtiin pitkään ennen hänen töihin lähtöään, itsellä on onneksi vapaapäivä joten ajattelin siivota ja laittaa hänelle illallisen kun tulee vasta myöhään kotiin. <3

Sitä ennen kuitenkin aion kohta runkata koska entinen työkaverini, minua hieman nuorempi nainen tulee "lounaalle" ja haluan jaksaa hänen kanssaan yhdynnässä mahdollisimman pitkään, seksi hänen kanssaan on aivan käsittämättömän upeaa ja toki kielletyn hedelmän tunne siitä vielä monin verroin parempaa.[/QUOTE]

*REPEE TOTALLY*:laugh:

Huomenta! =)
Tänään tuli nukuttua myöhään, ihan yhdeksään asti ja kohta olis aamulenkki miehen ja koiran kanssa edessä. Kaikenmoisia kolotuksia ja kipuja on ilmennyt kun alotettiin täällä uudessa asuinkaupungissa kunnon liikkuminen mutta kaippa ne ohi menee.. Mars siis kohta lenkkipolulle..

[QUOTE="aviomies";29561750]Oikein ihanaa huomenta kaikille! :)

Sitä ennen kuitenkin aion kohta runkata koska entinen työkaverini, minua hieman nuorempi nainen tulee "lounaalle" ja haluan jaksaa hänen kanssaan yhdynnässä mahdollisimman pitkään, seksi hänen kanssaan on aivan käsittämättömän upeaa ja toki kielletyn hedelmän tunne siitä vielä monin verroin parempaa.[/QUOTE]

Niin kunnon aviomiehen pitääkin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ihana lenkkisää muuten tuolla.. yhtäkkiä alkoi satamaan ihan hillittömästi isoja hiutaleita lunta :D

Täällä lantsarikeli.|O

Jos ei hiihtolomaks meinaa sataa lunta ni täytyy mennä hiihtohalliin suksimaan.:)

Yhteistyössä