HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta. Mutta mä toivon unta. Valvonut pari tuntia ja pohtinut murheitani ja ties mitä. Pitäisi nukkua kun univelkaa vauvanhoidosta muutenkin. Pieni aamupala tässä ja kohta uusi yritys saada unta..Mukavaa päivää kaikille:)

Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29608378:
Huomenta

Toinen yö parin tunnin unilla.Nyt hyvät vinkit kehiin kinttuje suonimiseen!!
Alkaa jo jonkin verran kutittamaan otsalohkoa...
Tarkoitatko suonenvetoa kintuissa? Eikös sillon ole suolan puute?

Huomenta pitkästä aikaa! Lomalta kotiuduttu itse hiihtoloman viettoon. Kultsin kanssa oltiin makumatkalla Unkarissa ja hyvää ruokaa oli, mitä hämyisimmissä paikoissa käytiin :) Aamulla olo oli niin voimaton, mutta kun pisti siivoten ja tuulettaen paikat, niin virkosihan siitä kahvikupille! Ja eikun ulos juoksemaan sulattamaan reissun kilot!

Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29608378:
Huomenta

Toinen yö parin tunnin unilla.Nyt hyvät vinkit kehiin kinttuje suonimiseen!!
Alkaa jo jonkin verran kutittamaan otsalohkoa...

Oletko raskaana? Mulla oli loppuraskaudesta noita oireita, kuuluu kuulemma asiaan...magnesium auttaa ja kävelyllä käynti.

[QUOTE="Äiti-ihminen";29608424]Oletko raskaana? Mulla oli loppuraskaudesta noita oireita, kuuluu kuulemma asiaan...magnesium auttaa ja kävelyllä käynti.[/QUOTE]

Olen vkolla 19..oon kyllä liikkunut (siis kävelly ja venytellytkin sen mitä oon pystynyt)..mulla ois kaapissa magnesium-purkki,mutta siinä on sitriittilisää-pitää setviä käykö se..

Huomenta :) Nyt pannullinen kahvia kitusiin ja jatkamaan remontointia :)

Taidan pysytellä sisätiloissa mahdollisimman paljon, sen verran masentavalta näyttää pihalla. Tulis nyt joko talvi tai kevät, tämmönen välimuoto on tyhmä :D

Yhteistyössä