Huomenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta huomenta!
Ekat lapset tuli 5.30 ja nukkuvat tuossa sohvalla.Tai toinen nukkuu,ja toinen nuokkuu ja tillittää toisella silmällä Nalle Puhia.

Minä tässä makselen laskuja ja juon kahvia *haukotus*

Alkuperäinen kirjoittaja Avaruuskissa:
Huomenta!
Tänä aamuna olis kyl nukuttanu...eilen iltavuorossa ja pääsin 23 mais nukkuu,pyöriny koko yön ku tiesin et herätys 5.30 tänään..jotenkin en osanu nukkuu..ja kohta taas töihin.

meillä on ihan sama kun kohta koittaa töihinlähtö... iltavuoroissa ollaan kotona klo23 ja herätys jo klo4.30 kun pitää olla jo viiden maissa lähdössä töihin ja samalla viemään tyttöä hoitoon..
niin ja kaikille hyvät huomenet :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Voi etta! Missa oot toissa AVARUUSKISSA kun on lyhyt nukkuma aamu?? Huomenet sinne kuitenkin,taalla floridassa kello on 23.03,kesiviikkoilta viela.

oon siivooja/pakkaaja,ja ke,pe illat siivousta,muuta aamuja pakkaamossa.Kai tähän joskus tottuu,oon vasta pari viikkoo tehny tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Voi etta! Missa oot toissa AVARUUSKISSA kun on lyhyt nukkuma aamu?? Huomenet sinne kuitenkin,taalla floridassa kello on 23.03,kesiviikkoilta viela.

Ei vitsi oliko näin iso se aika ero?? :o

Ihme että oltiin ihan sekasin sekä mennessä että tullessa.. :ashamed:

Huomenta! Teetä tässä hörpin ja istuskelen hetken ennen ku meen herätteleen tuon lapsukaisen. Inspiroikaa mut työpäivää varten, tää lokakuu on vuoden kiireisintä aikaa mulle ja oon jo nyt puolessa kuussa ihan tööt |O

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Täällähän tapaa ihan uusia nimimerkkejä kun on tälleen aamusta täällä paikalla kummastelemassa. :D

Mina olen entinen Chinagirl, oltiin sun kanssa ainakin jutuissa silloin kun sinne Karibian risteilylle menitte. Siihen aikaan vaikutettiin siella. Nykyaan taalla kaakkois-Aasiassa

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Täällähän tapaa ihan uusia nimimerkkejä kun on tälleen aamusta täällä paikalla kummastelemassa. :D

Mina olen entinen Chinagirl, oltiin sun kanssa ainakin jutuissa silloin kun sinne Karibian risteilylle menitte. Siihen aikaan vaikutettiin siella. Nykyaan taalla kaakkois-Aasiassa

Joo no kyll mä sut muistankin sitten, vaikka äsken tuli ihan sellainen olo että vitsit uusia tuttavuuksia tupa täynnä.. :D
Eli huomenta vaan kaikille tasapuolisesti. :wave:

Huomenia vaan minunki puolesta palstalaisille!
Meillä tuli aamulla herätys vaille 5, esikko pomppas ja siinäpä ei sitten enää nukuttukaan :( Piti kuulemma päästä kattoo Liloa ja Stichiä..huoh.

Huomenta, huomenta!! Vaikka onhan tässä jo puol seiskasta oltu hereillä... ihan kummalliseen aikaan palastailen, mutta isukki tuli tyttöään moikkaamaan ja lähtivät puistoon...niin enhän mää muutakaan osannu tehä ku tulla tänne... :D

Yhteistyössä