Huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Huomenta. Ei ymmärrä miten taas voi väsyttää, vaik nukuin hyvin. |O

Ja mua ei jotenkin väsytä vaikka heräsin jo 04:30, herätys ois ollut vasta 6:15...Ottaa vaan päähän etten enää sitten saa nukuttua, tuijottelen kelloa vähän väliä ja odotan koska voi nousta....Yleensä kyllä herään kellon tuijotteluun "vasta" klo 4:50.....

Huomenta! Mä heräsin jo tossa kolmen jälkeen olkapääsärkyyn (leikattu käsi) ja ei sitten uni enään tullutkaan.
:snotty: Ja ajattelin pitkästä aikaa palstailla kun ei muutakaan tekemistä ollut :D

Mitäs kuuluu??

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Huomenta. Ei ymmärrä miten taas voi väsyttää, vaik nukuin hyvin. |O

Ja mua ei jotenkin väsytä vaikka heräsin jo 04:30, herätys ois ollut vasta 6:15...Ottaa vaan päähän etten enää sitten saa nukuttua, tuijottelen kelloa vähän väliä ja odotan koska voi nousta....Yleensä kyllä herään kellon tuijotteluun "vasta" klo 4:50.....

Heräsin varttia vaille kuus, ja silmät on ihan ristissä aina vaan, ei kahvikaan vielä auttanu. :/

Huomenta. Oli jotenkin kamalan vaikeeta herätä, olisin voinnu vaan nukkua ja nukkua:/ Koko tää alku viikko ollut yhtä nihkeetä :/

Kaksi tossa tekee kouluun lähtöä ja yksi pitää kahdeksan maissa herätellä ja viedä pysäkille. Taksi hakee siitä kerhoon... Ei mitään aavistusta mitä tänään puuhailis, ulkona taas tuulee ja sataa! Ruoka kauppaan on pakko mennä jossain välissä vaikken kyllä millään viittis!

Huomenta! :wave:
Tänään olis sit työhaastattelu.. toivottavasti mut valitaan :D

Pöpönperhana on vaan nyt tarttunu muhu... räkä lentää ja kurkku on kipee :/ :snotty:

Kiva mennä töristävänä norsuna haastateltavaks.. :headwall: :snotty:

Huomenta! Kurkussani on kaktus!!! :'( Ja tänään on tilipäivä. Tili vaan oli ihan surkea... oottelen postista sitä lappua ja mietin, et onkohan lisät jääny maksamatta vai verotettu kenties jonkun hyperprosentin mukaan taas! :headwall:

Yhteistyössä