Huomenta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silvia Logo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huomenta!
=) niin vissiin onkin hiljaista..
meillä aamuhommat jo siinä vaiheessa että mies ja kuopus on lähdössä tarhaan/töihin ja esikoinen vielä nukkuu kun on se viikon ainoa ysin aamu... mun pitäis vaatettaa ja meikata ja varmaan jossain vaiheessa alkaa miettiä töihin lähtöä, mutta nautin nyt hetken uudesta virustorjuntaohjelmasta, joka ei hidasta tätä läppäriä ollenkaan niin paljon kuin vanha :D

Huomenta. Ajatuksena oli se, että klo 7 herään kaikessa rauhassa ja muksut nukkuisivat. Ehtisin käydä suihkussa ja juoda kahvit jne. Kaikki muksut hereillä, ei ihan onnistunu kuten toivoin. :snotty:

Huomenta..
Ukko on lähdössä Suhmuraan,pojat meni jo pihalle ja tyttö tulee illalla kottiin..Mulla on siis tylsistyttävää...
Eilen siivosin ja tänään..en tiedä mitä tekis.Nuppi on sen verran kipee että alaspäin ei paljoa kyykitä,poski haittaa näkyväisyyttä..

Huomenta... Justiinsa vedin lenkkipöksyt jalkaan ja pian pinkomaan:) Sen jälkeen voisin kokeilla uutta hankintaani, jumppapalloa! Tosin, olen sen verran kohelo että saan varmaan kalloni halki siinä touhussa....

Tytöt jää iskän kanssa siivoomaan, syytä olis ainakin siivota! Ukkelin "vuoro";)

Yhteistyössä