Huomio päiväkotikeikkalaiset!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sss

Vieras
Te jotka teette tai olette tehneet päiväkotilastenhoitajakeikkaa:

-miten lähti käyntiin eli kuin pian alkoi puheluita tuleen kun ns keskukseen annoitte keikkalaisen tiedot?
-millainen palkka?
-Kunnalla/yksityisellä?
-kuin pienellä varoajalla jouduit lähteen?
-laitoitko lapsen hoitoon vasta kun sait tuo työn vai haitko paikan aiemmin jo varalle?

Sitten kun reilu vuoden päästä pienempi olisi 3v haluan ehkä tuohon hommaan. Täällä meilläpäin mahdotonta saada hoitopaikka, joudun kai hakeen sen sille jo ajoissa ja odottaa eka et sen saa ja vasta sitten ilmoittautua hoitajaksi ite :( Hankalaa. Ja miten kunnalliset päikyt yleensä ottaa muksut, siis kui aikasin voi viedä ym?

palkka: epäpätevällä vajaa 11e tunti ja pätevällä hieman päälle 11e tunti
työnantajana: pääkaupunkiseudulla on yksi kaupungin oma firma joka välittää espoo-helsinki-vantaa alueiden pk:hin työntekijät.
Varoitusaika: saat itse valita oletko soittolistalla vaiko katsotko netistä keikkatoiveita itsellesi
lapsenhoito: hoidetaan kotona äidin keikkaillessa
homman käyntiin lähteminen: melkein samantien rupesi tulemaan keikkaa kun tiedot ja haastattelut oli suoritettu

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
työnantajana: pääkaupunkiseudulla on yksi kaupungin oma firma joka välittää espoo-helsinki-vantaa alueiden pk:hin työntekijät.
Varoitusaika: saat itse valita oletko soittolistalla vaiko katsotko netistä keikkatoiveita itsellesi
homman käyntiin lähteminen: melkein samantien rupesi tulemaan keikkaa kun tiedot ja haastattelut oli suoritettu

Sinulla lapsi hoidetaan kotonasi? Kuka sen tekee? Mulla ei ois mahkua moiseen :(

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:

Sinulla lapsi hoidetaan kotonasi? Kuka sen tekee? Mulla ei ois mahkua moiseen :(

juup, olen siis vielä hoitovapaalla ja mies on aina välillä omasta duunistaan vapaalla joten hän hoitaa silloin ja jos mies on minun keikkapäivänä töissä niin äitini hoitaa sitten.

Yhteistyössä