huomion tarve

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Black eyes
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Black eyes

Vieras
Olen lähes 50v,mut näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta. Mietin ,mitä minulle on tapahtunut,kun olen muuttunut näkymättömäksi. Nimittäin enää ei yksikään mies ole osoittanut mitään kiinnostuksen merkkejä minua kohtaan. Ei edes mieheni.
Pukeudun siististi,olen iloinen,hoikka ja sporttinen. Mitä voisin tehdä,että olisin miesten silmissä viehättävä? Kyselen näin typeriä siksi,koska kaipaan miehen läheisyyttä ja huomiota.

miten tää juttu ilmenee??
oletko sanonut hälle että huomaa mut. halaa. pussaa.
tunge itse itsesi hänen tielleen, pussaa,halaa, kehu, ym.
katso miten reagoi.
jos työntää pois sut luotaan, ole sitten huolissasi.

Eikös noin käy kaikille ikäisillesi naisille? Jopa Helena "en ikäänny normaalin ihmisen tavoin" Lindgrenille päätellen siitä, että hän joka kevät etsii uutta rakkautta.

Kuinka näille palstoille aina valikoituu näitä 'ikäistään huomattavasti nuoremman' näköisiä??

Ikinä, koskaan, en ole lukenut nettikeskustelua, jossa joku olisi sanonut olevansa
ikäistään vanhemman näköinen. Kumma juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikäisensä näköinen:
Kuinka näille palstoille aina valikoituu näitä 'ikäistään huomattavasti nuoremman' näköisiä??

Ikinä, koskaan, en ole lukenut nettikeskustelua, jossa joku olisi sanonut olevansa

Eikö tänne voi kirjoittaa mistä haluaa?

Alkuperäinen kirjoittaja hajuton ja mauton:
Alkuperäinen kirjoittaja Ikäisensä näköinen:

Eikö tänne voi kirjoittaa mistä haluaa?

Voi tietenkin ja ehkä juuri sen takia myös "Ikänsä näköinen" tänne kirjoittikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Black eyes:
Olen lähes 50v,mut näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta. Mietin ,mitä minulle on tapahtunut,kun olen muuttunut näkymättömäksi. Nimittäin enää ei yksikään mies ole osoittanut mitään kiinnostuksen merkkejä minua kohtaan. Ei edes mieheni.
Pukeudun siististi,olen iloinen,hoikka ja sporttinen. Mitä voisin tehdä,että olisin miesten silmissä viehättävä? Kyselen näin typeriä siksi,koska kaipaan miehen läheisyyttä ja huomiota.

Oma parisuhde on joko arkinen, sinulla on ikäkriisi kun mietit tämmöisiä tms.

Oma miehesi luultavasti huomaa sinut, mutta ei osaa antaa sitä huomiota, kertoa sinulle miltä näytät. Tai sitten kertoo, mutta kun se tulee häneltä, sinä et noteeraa sitä. Onhan hän "vain" sinun miehesi, arkinen, liian lähellä, ei enää "innostava".

My 2 cents...

Yhteistyössä