HUOMIOOOOO!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tallu -

Aktiivinen jäsen
01.09.2004
31 123
2
36
:D

Onko Lippupalvelu mulle korvausvelvollinen?

Tilasin liput Lippupalvelusta sunnuntaina internetin kautta. Valitsin toimitustavaksi postin, koska mulla ei ole toimivaa tulostinta, eli en voinut tulostaa lippuja itse. Liput tulivatkin tiistaina, mutta sain tilaamani kahden aikuisen ja kolmen lastenlipun sijaan viisi lastenlippua.

Soitin saman tien puhelinpalveluun, joka maksoi minulle 5,99?/puhelu + pvm, eikä asiani hyväksi voitu sen kautta tehdä mitään. Puhelimeen vastannut tyttö väitti, ettei ole edes mahdollista, että tilaamieni lippujen sijaan olisi tulostunut ne viisi lastenlippua, jotka sain. Eli minua ei uskottu. Ohjeeksi sain mennä lähimpään Lippupalvelun pisteeseen vaihtamaan liput.

Ajoin sitten lähimpään Lippupalvelun lippukauppaan. Matkaa on 27 km. Liput halusin tilata internetistä juuri sen vuoksi, ettei mun tarvitse ajaa sinne niiden vuoksi. Verottajan kilometrikorvauksen mukaan tuo edestakainen matka maksoi mulle 23,76?. Sielläkään mua ei voitu auttaa, vaan minulle luvattiin lähettää uudet liput kotiin. Ne tulivatkin tänään, ja olivat tällä kertaa oikeat liput.

Lippupalvelusta ei ole millään tavalla edes pahoiteltu virhettä.

:/

No ensinnäkin, jos sulla on vielä tallessa se sähkis jossa on se tilausvahvistus, niin sillähän pystyt todistamaan mitä olet tilannut.
Toisekseen taas jos olet sen jo poistanut (mitä ei tietty ikinä kannattais tehdä ennen lippujen saantia), niin milläs pystyt todistamaan mitä olet tilannut?
Voihan sitä itellekin virhe meinaan sattua siinä näppäilessä.

Juu jos pystyt todistamaan mitä olet tilannut ja mitä olet saanut, niin kunnon kirjallinen reklamaatio johonkin asiakaspalveluun (Lippupalvelun johtajalle ? :D) ja vastauspyyntö! Laitat vielä että kuinka "törkeää" kohtelua ja suorastaan valehtelusta syyttämistä sait osaksesi kun asiakaspalveluun soitit.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja meppi:
Juu jos pystyt todistamaan mitä olet tilannut ja mitä olet saanut, niin kunnon kirjallinen reklamaatio johonkin asiakaspalveluun (Lippupalvelun johtajalle ? :D) ja vastauspyyntö! Laitat vielä että kuinka "törkeää" kohtelua ja suorastaan valehtelusta syyttämistä sait osaksesi kun asiakaspalveluun soitit.. ;)

Toki mä olen säästänyt sen sähköpostin, ja tiedot löytyvät myös heidän omasta verkkopalvelustaan. Laitoin jo reklamaatiota sähköpostin välityksellä palautesähköpostiosoitteen kautta.

Olet oikeutettu korvauksiin.

Näin meille oikeusopin tunnilla opetetun perusteella sanoisin.

Listaa kulut kirjalliseen reklamaatioon ja asiaa eteenpäin =)