V
vieras
Vieras
Ei meillä riittäis millään... Vaikka syytä olisi, mutta aina kun tulen kaupasta olen yhtä ihmeissäni että miten sain niin paljon rahaa taas leviäksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Mutta mutta... Jos siis tulee kotihoidontuki ja lapsilisät, niin kai teillä muitakin tuloja on? Siis kun on 2 aikuista?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mulle tulee huomenna kotihoidontukea reippa 200 euroa ja siitä pitäisi maksaa yhtiövastike 200 e ja lainan lyhennys 380 euroa. Sen jälkeen pärjätä kuun puoliväliin... Vaatii ehkä hieman mielikuvitusta... :/
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mulle tulee huomenna kotihoidontukea reippa 200 euroa ja siitä pitäisi maksaa yhtiövastike 200 e ja lainan lyhennys 380 euroa. Sen jälkeen pärjätä kuun puoliväliin... Vaatii ehkä hieman mielikuvitusta... :/
Eiks ne tullu jo tänään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mulle tulee huomenna kotihoidontukea reippa 200 euroa ja siitä pitäisi maksaa yhtiövastike 200 e ja lainan lyhennys 380 euroa. Sen jälkeen pärjätä kuun puoliväliin... Vaatii ehkä hieman mielikuvitusta... :/
Eiks ne tullu jo tänään![]()
Joo tänään tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mun mielestä on aika -jutiin tasan SIELTÄ- ettei kaikki kunnat tarjoa kuntalisää |O
siiskun miettii että tässä ketjussakin on porukkaa joille jää 300e käteen ja esim. helsinki/espoolaiselle 500e :/
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mun mielestä on aika -jutiin tasan SIELTÄ- ettei kaikki kunnat tarjoa kuntalisää |O
siiskun miettii että tässä ketjussakin on porukkaa joille jää 300e käteen ja esim. helsinki/espoolaiselle 500e :/
Monitahoinen juttu. Onhan kuntalisää kiva saada, eikä se YHDEN perheen elämää nosta kovin suurelle jalustalle, mutta kun kunnassa on satoja lapsiperheitä, kaupungeissa tuhansia, niin yhteensä se onkin jo aika iso kasa rahaa - joka on otettu mistä? Joka paikkaan sitä ei riitä