Huonekalujen kotiinkuljetuksesta, jupinaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen nyt pari kertaa tilannut yhdestä nettifirmasta huonekaluja. Sinänsä ovat asiansa hoitaneet ihan ok mutta tuon kuljetusfirman kanssa joka huonekalut on perille tuonut on meinannut mennä hermot. Eka kertaa kun tilasin niin vaikka tilaussopimuksessa luki että kuljetusfirma ottaa yhteyttä kuljetusajan sopimiseksi niin kuljetusliike toi tavarat puolen tunnin varoajalla. Nyt sit tilasin uudestaan (mm. ruokapöydän penkkeineen ja sohvan) ja laitoin sinne nettifirmaan (en siis tiennyt kuljetusfirmaa joka tuo tavarat perille) viestiä että voisiko sinne kuljetusfirmaan viestittää että ottavat päivää paria aikasemmin yhteyttä että tiedän järjestää niin että olen itse paikalla. Vielä mitä taas soittivat suunnilleen puolta tuntia ennen että tavaraa on tulossa. Ekalla kerralla (tavarat tuli kahdessa erässä) olinkin paikalla mutta toisella kertaa kun sohva tuli olin töissä. No neiti 8v oli kotona ja oli sitten aukaissut oven ja kuljetusfirman edustaja oli saanut sohvan osat nostettua sisälle. Meidän 8-vuotias oli vielä "allekirjoittanut" rahtikirjan, oli kirjoittanut etunimensä. Kuski oli sit kysynyt että oletko Tikkanen niin neiti oli vastannut reippaasti en oo kun minä olen Kärkkäinen. Lapsilla siis eri sukunimi kuin minulla. No loppujen lopuksi tavara tuli perille mutta mietin vaan että kuinka "pätevä" tuollainen alaikäisen kuittaus on ja kun ohjeissakin sanottiin että tavara pitää tarkistaa kun se tulee.

Yhteistyössä