Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Onks toi x=6?
mulla se näyttäs olevan 1
hmmmm....onks se siul siinä taulussa kuitenkin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Onks toi x=6?
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Onks toi x=6?
hmmmm....onks se siul siinä taulussa kuitenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mulla siis neliö=3 X=1 ympyrä=8 alaspäin menevä kolmio= 2 ja se normaali kolmio on ratkasematta
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mulla siis neliö=3 X=1 ympyrä=8 alaspäin menevä kolmio= 2 ja se normaali kolmio on ratkasematta
Alkuperäinen kirjoittaja yks:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mulla siis neliö=3 X=1 ympyrä=8 alaspäin menevä kolmio= 2 ja se normaali kolmio on ratkasematta
Mistä ihmeestä oot nuo keksiny?
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja yks:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mulla siis neliö=3 X=1 ympyrä=8 alaspäin menevä kolmio= 2 ja se normaali kolmio on ratkasematta
niitä löytyy joka paikasta ja nuitten avulla ratkastaan se yks koodi sinne kaappiin
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja yks:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mulla siis neliö=3 X=1 ympyrä=8 alaspäin menevä kolmio= 2 ja se normaali kolmio on ratkasematta
niitä löytyy joka paikasta ja nuitten avulla ratkastaan se yks koodi sinne kaappiin
kuinkas ne kolmiot sai?
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja yks:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mulla siis neliö=3 X=1 ympyrä=8 alaspäin menevä kolmio= 2 ja se normaali kolmio on ratkasematta
kuinkas ne kolmiot sai?
kumpaisenki ratkasu on alimmassa laatikossa.... mut en kyllä tajuu että mikä numero tuo toinen on....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo-o pitää vääntää meikläiselle rautalangasta mullon siin numerot 1080 pitäskö niist tulla jotain
Alkuperäinen kirjoittaja meikä:nyt mä löysin neliön joka mulla on 2. auttakaa miten saan muut numerotkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo-o pitää vääntää meikläiselle rautalangasta mullon siin numerot 1080 pitäskö niist tulla jotain
mistä löysit tuon? sillä saat varmaan auki sen lompakon... mulla on varmaan eri numerot niin ei auennu
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:huomasitteko että taulussa tuo x numero vaihtuu...