S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:höh sain sen koodin, mut sit mitäs nuilla saksilla??
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:ja mistä koodi tuohon lompakkoon?
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:ja mistä koodi tuohon lompakkoon?
ei tarvi koodia siihen ku on sakset.......
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:siis joo on valkonen paperi...
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:ja mistä koodi tuohon lompakkoon?
ei tarvi koodia siihen ku on sakset.......
tota...... mihin kohtaan mun pitäs osua ku ei mulla tapahdu mitään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mie en tajua miten mun pitäis tuosta ovesta päästä. Yritän laittaa paperin oven alle ja kynän lukkoon, mutta kitisee vain että ei näin voi tehdä...
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mie en tajua miten mun pitäis tuosta ovesta päästä. Yritän laittaa paperin oven alle ja kynän lukkoon, mutta kitisee vain että ei näin voi tehdä...
leiko sitä paperia saksilla ja paa sitte oven alle.
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mie en tajua miten mun pitäis tuosta ovesta päästä. Yritän laittaa paperin oven alle ja kynän lukkoon, mutta kitisee vain että ei näin voi tehdä...
leiko sitä paperia saksilla ja paa sitte oven alle.