I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peluri:Hihii! Aukasin senLopultakin älysin mitä siitä kellosta piti katsoa! Haluatteko vinkin?
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Alkuperäinen kirjoittaja peluri:Hihii! Aukasin senLopultakin älysin mitä siitä kellosta piti katsoa! Haluatteko vinkin?
Anna!
Alkuperäinen kirjoittaja peluri:Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Alkuperäinen kirjoittaja peluri:Hihii! Aukasin senLopultakin älysin mitä siitä kellosta piti katsoa! Haluatteko vinkin?
Anna!
Edelleen se sininen väri on tärkeä, ja nuolen suunta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Ulkona! B)
Heh, taasen pitää sananlasku "pihalla ku lumiukko" paikkansa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mulla lappu missä omena, silmä ja kala... enkä ny honaa mihin se on?
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mulla lappu missä omena, silmä ja kala... enkä ny honaa mihin se on?
Alkuperäinen kirjoittaja Ina harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mulla lappu missä omena, silmä ja kala... enkä ny honaa mihin se on?
Mistä sä tuollaisen lapun löysit???!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ina harmaana:Olenko mä sen pöytä tuoli jutun kanssa ihan hakoteillä: W kertoo missä järjestyksessä ja pwwpw kertoo värin?? Ei vain toimi vai jätänkö jotain tekemättä??
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mites toi tomaattilaatikko oikein saadaan pelittää?