Huonepeli apuja kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Kertokaa nyt mihin järjestykseen ne eläinten päät siinä seinäluukussa laitetaan. epätoivo iskee kohta ja nettiaika hupenee.....

Mä en kans saa niitä oikein...Olen aivoitellut että pinkki on lintu, sininen kala ja vihreä kissa mut onko ees sinnepäin? Ja mikä oranssi? Ei saa auki.

mulla oli oranssi lintu (se löytynyt paperin pala), vihree kissa(löytynyt kissakuva,vihreät kehykset), valk boksi näyttää pinkin perhosen ja sininen on kukka (ilmestyy kirjaan kun värittää neliön alta ja mulla neliö tällä kertaa sininen).. en saa noita palloja laitettua tuohon tauluun :headwall:

kynän saa sohvan alta.. siihen laatikkoon saat avaimen vasta vessasta.. ei sitä neliöö sillä väritetä vaan siitä alapuolelta.. ja kuutioon tehdään reiät niinku kirjassa on vihje..

Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
siinä on se suurennuslasin kuva ni siitä painaa.. siis siinä pienessä neliössä jossa se on.. hyvin selitetty :D ootas ku pääset palloi laittaa.. en tajuu :headwall:

Joo mä todellakin OOTAN sitä pallojen laittoo-goosha :( Mut että mitä helvettiä siitä kuutiosta nyt pitäis saada irti ku siin on ne reiät?

Yhteistyössä