Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taika:Enkä ymmärtäny yhtään mitään.. vihree ukko potkas valkosen ukon hyllyltä alas,siinä se..tyhmäkö
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:maailmanpyrä pyörii johdolla, jonka saat ikkunan takaa.
Mitä tolla onkisiimalla tehdään?
siitä verhon oikeasta alakulmasta aukeaa..Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:maailmanpyrä pyörii johdolla, jonka saat ikkunan takaa.
siis täh häh,oon varmaan tyhmä mut mä en saa sitä johtoo...
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:maailmanpyrä pyörii johdolla, jonka saat ikkunan takaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kih:siitä verhon oikeasta alakulmasta aukeaa..Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:maailmanpyrä pyörii johdolla, jonka saat ikkunan takaa.
siis täh häh,oon varmaan tyhmä mut mä en saa sitä johtoo...
Pääsin nyt toiseen huoneeseen ja sielä on joku apina, enempä ei etene..
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Apina?
Mullekin levitti toi iso mies haaransa ja sieltä sain heittotähden, jolla pitää repiä kangas seinältä.
Alkuperäinen kirjoittaja kih:Pääsin nyt toiseen huoneeseen ja sielä on joku apina, enempä ei etene..
Kuinka pitkällä olet? Mulla tuo apina istuu lattialla, mutta enempää ei etene..Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:maailmanpyrä pyörii johdolla, jonka saat ikkunan takaa.
tarvit sitä seuraavassa huoneessa, jonne pääsee siitä ovesta