Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Kerran mä sain silleen, että nissä numeroissa ei vaihtunut ne värit... En tiedä miten. Voisko ne näkyä eri tavoilla riippuen missä ne pistä päähän?
Alkuperäinen kirjoittaja anceliq:Mistä kortsu...?
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Kerran mä sain silleen, että nissä numeroissa ei vaihtunut ne värit... En tiedä miten. Voisko ne näkyä eri tavoilla riippuen missä ne pistä päähän?
niist numeroista näkyy läpi ne huoneen seinät ku klikkailee niitä nuolia... liikkuu samalla lailla ku muutenkin... en tie sit onks niil väreillä merkitystä!!??
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Kerran mä sain silleen, että nissä numeroissa ei vaihtunut ne värit... En tiedä miten. Voisko ne näkyä eri tavoilla riippuen missä ne pistä päähän?
niist numeroista näkyy läpi ne huoneen seinät ku klikkailee niitä nuolia... liikkuu samalla lailla ku muutenkin... en tie sit onks niil väreillä merkitystä!!??
Alkuperäinen kirjoittaja vasuri:miten se kortsu liukastetaan???
Alkuperäinen kirjoittaja anceliq:Alkuperäinen kirjoittaja mellu:Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Kerran mä sain silleen, että nissä numeroissa ei vaihtunut ne värit... En tiedä miten. Voisko ne näkyä eri tavoilla riippuen missä ne pistä päähän?
Pitääx saada samanvärisex....
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vasuri:miten se kortsu liukastetaan???
painele sen akkapatsaan tissejä samas järjestyksessä ku siinä lehdessä on ne tähdet.
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Ei etene mihinkään. Kortsussa jotain möhnää jne, mutta nyt en tiedä mitä sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Miten sen kortsun saa kostutettua? Mulla se neste valu vaan sen akkapatssan hameella...