Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:läpi
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:läpi
mitä tapahtu?
Mul ei tapahdu mitään, vaikka laitan ne mielestäni oikein.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:läpi
mitä tapahtu?
Mul ei tapahdu mitään, vaikka laitan ne mielestäni oikein.. :/
ylärivin yhteen laatikkoon tulee se sininen pallo kun tähdet on oikeissa laatikoissa
Alkuperäinen kirjoittaja mä:sain sinisen pallon mut mitä sitte??
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Noh
http://www.gameshandbook.com/games/1138.html
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:miksi kestää noin kauan latautua
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:tää on vähän outo.. en oikein hokaa mitä pitää tehdä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iipa::headwall: :headwall:
Ei mulle vaan tullut yhtään palloa mihinkään laatikkoon jumissa oon.... tänään ei kyllä ole mun ilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:tää on vähän outo.. en oikein hokaa mitä pitää tehdä![]()
Pitää kerätä esineitä ja "aktivoida" niillä sit eläimii. Esim norsulle pitää antaa pallo, jonka sen täytyy saada koriin
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja iipa::headwall: :headwall:
Ei mulle vaan tullut yhtään palloa mihinkään laatikkoon jumissa oon.... tänään ei kyllä ole mun ilta.
kato tarkalleen se järjestys siitä kalenterista! Esim ykkönen alkaa vasta muistaaksen toisesta laatikosta jne.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:tää on vähän outo.. en oikein hokaa mitä pitää tehdä![]()
Pitää kerätä esineitä ja "aktivoida" niillä sit eläimii. Esim norsulle pitää antaa pallo, jonka sen täytyy saada koriin
joo, sain jo kalan kurjelle ja pallon koriin. nyt pitäisi saada sarvi sarvikuonolle, mutta on melko vaikea. mitä sillä narulla/lassolla?
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja iipa::headwall: :headwall:
kato tarkalleen se järjestys siitä kalenterista! Esim ykkönen alkaa vasta muistaaksen toisesta laatikosta jne.
Joo tarpeeksi kun tuijotin niin huomasin ja sain sen sinisen pallon mutta en vaan pääse ulos ärsyttää... :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:tää on vähän outo.. en oikein hokaa mitä pitää tehdä![]()
joo, sain jo kalan kurjelle ja pallon koriin. nyt pitäisi saada sarvi sarvikuonolle, mutta on melko vaikea. mitä sillä narulla/lassolla?
Missä sarvi?
narulla sen miehen pitää pyydystää alligaattori.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mä en saa sitä palloa koriin..apina on saanut banaanin..krokotiili on lassottu ja kala on syötetty linnulle